Citat:
Ursprungligen postat av
InfOG
Jag använder mig av apparna fettsecreat och lifesum för hålla extra bra koll har gått ner lite över 50kg för 10 år sen. Började köra testo för typ 3 år sen har dock fastnat i vikten går upp men fan inte ner! Jag blev även opererad för 6v sen så får inte träna på 8v allt som allt. Men sen jävlar ska det deffa satte mitt mål på 10%bf ligger väl mellan 15-20% nu. Räkna kcal hitta saker som mättar med låg kcal kyckling broccoli shiritaki nudlar såser med 0kcal vattenmelon trycker jag i mig när jag får sötsuget. Nötter är super men jag undviker det när jag vill ner i vikt då jag har problem med sätta gränser är en såkallad beroende person äter jag en nöt så är det kört äter hela påsen. Samma med allt annat söt man har har ungarna glass hemma och jag smakar äter jag upp exakt alla haha så har lärt mig att titta men inte röra. Kör hårt och lycka till!
hehe kan relatera. man måste slakta glassarna för kidsen. Lite sån har jag betalat för det skall det fan käkas upp allt.
Men tusen tack för tipsen.
Jag har lagt en inception hos sambon hemma på att man kanske skulle vilja axla denna utmaning men verkar ej få medhål, får göra det i smyg