• 8
  • 9
2024-09-17, 16:06
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Vet du om den gr att modda s man kan spela som r nerladdade (pirat) ?
Vet inte om onexplayer r relevant lngre men det r en windows enhet s det borde inte vara ngra speciella hinder.

Vi har nu
Steam deck LCD (billig men inte s bra)
Steck deck OLED
ROG ally X
Rog ally
Lenovo legion go

Man kanske skulle skaffa 2TB lagring och sen installera torrentklient, finns mnga fina spel gratis hos GGn.
Citera
2024-09-17, 16:09
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Vet du om den gr att modda s man kan spela som r nerladdade (pirat) ?

Kr vanliga windows 10 s ingenting som behver moddas.

Citat:
The Onexplayer uses a standard installation of Windows 10 as well, which means you can use it for everything you'd use any PC for. And there's no problem running all the software and games you know and love because, despite its unusual form factor, it's just a PC as far as the software is concerned.
Citera
2024-09-17, 22:11
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Vet inte om onexplayer r relevant lngre men det r en windows enhet s det borde inte vara ngra speciella hinder.

Vi har nu
Steam deck LCD (billig men inte s bra)
Steck deck OLED
ROG ally X
Rog ally
Lenovo legion go

Man kanske skulle skaffa 2TB lagring och sen installera torrentklient, finns mnga fina spel gratis hos GGn.

Tack fr infon.

Vad r GGn?
Citera
2024-09-20, 19:50
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Vad r GGn?
Den bsta privata torrent-sidan fr spel.

Du kan g med i RED via deras IRC intervju, sedan nr du blivit "power user" dr kan du g med i GGn nr ditt konto r 3 mnader gammalt.

https://vintologi.com/threads/private-trackers.1515
Citera
2024-11-23, 14:31
Medlem
gyttjans avatar
Precis som Valve Index VR ligger den p top listan titt som ttt p Steam. mnga som har kapital nog att spendera tydligen vilket frbryllar mig, kanske stmmer det dr att genomsnittsgamern r nt p 30.

Vet inte vad jag ska tycka om den nya begrnsade upplagan i vitt jag hade hellre nog tjackat den svarta eller om det fanns en med den militrgrna frgen Steam hade p sin pc klient/program/app fr 20 r sen ifall jag haft annan stadigvarande inkomst n sjukersttning.
Senast redigerad av gyttjan 2024-11-23 kl. 14:42.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in