Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-29, 01:56
  #925
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Ingen av dem är nåt att bry sig om, likadant med Rönne och även Bergmark som inte tåler att folk ifrågasätter hans "analyser" som oftast är ganska felaktiga och överilade! 😅

Rönne han drar nog i sej en par tre pavor rödtjut om dagen så den gubben är absolut inget att lyssna på.

Förresten hur går det för din polare, den en tvärhand höge Timpan?
Bor han fortf i 2a hand utan möbler?
Har SHA70 stämt honom, Rönne och Fröken Dalbin?
Har Bigander fått tillbaka sina pengar?
Har han gått ner i vikt? (Hälsa honom att det borde han göra om han livet har kärt.)
Citera
2024-03-29, 07:34
  #926
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Rönne han drar nog i sej en par tre pavor rödtjut om dagen så den gubben är absolut inget att lyssna på.

Förresten hur går det för din polare, den en tvärhand höge Timpan?
Bor han fortf i 2a hand utan möbler?
Har SHA70 stämt honom, Rönne och Fröken Dalbin?
Har Bigander fått tillbaka sina pengar?
Har han gått ner i vikt? (Hälsa honom att det borde han göra om han livet har kärt.)

Tyckte Rönne verkade vettig och sansad när det gällde den där röran med Biganders rehabvistelse men nu tycker jag mest han är löjlig.
Vet inte om du missade det tidigare, men jag känner varken Tim, Dalbin eller nån av de andra personligen så det har jag ingen aning om. Om du är mycket intresserad kan du höra av dig till "TV TIM Sweden", då får du kanske info direkt från källan. Troligtvis så har det inte hänt ett dugg eftersom det mest verkar ha varit "luft" som kommit från den där pensionerade polisen i Thailand. Det kostar pengar att dra igång nåt rättsligt, och gott om pengar hade han tydligen ont om? 😅 Vad gäller Bigander så är det samma sak där, hör av dig direkt till Stirr-Pelle och hör, jag har aldrig begripit mig på den människa och kan än mindre förstå hur han kunde ha 20.000+ följare på YT. Nu är det ☕ här så jag önskar en trevlig Långfredag!
Citera
2024-03-29, 08:28
  #927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Tyckte Rönne verkade vettig och sansad när det gällde den där röran med Biganders rehabvistelse men nu tycker jag mest han är löjlig.
Vet inte om du missade det tidigare, men jag känner varken Tim, Dalbin eller nån av de andra personligen så det har jag ingen aning om. Om du är mycket intresserad kan du höra av dig till "TV TIM Sweden", då får du kanske info direkt från källan. Troligtvis så har det inte hänt ett dugg eftersom det mest verkar ha varit "luft" som kommit från den där pensionerade polisen i Thailand. Det kostar pengar att dra igång nåt rättsligt, och gott om pengar hade han tydligen ont om? 😅 Vad gäller Bigander så är det samma sak där, hör av dig direkt till Stirr-Pelle och hör, jag har aldrig begripit mig på den människa och kan än mindre förstå hur han kunde ha 20.000+ följare på YT. Nu är det ☕ här så jag önskar en trevlig Långfredag!

På tal om Rönne; visst vad det väl så att han lovade att käka upp sin hatt om det var så att SHA 70 hade rätt i sin teori om "terrornästet" Bridges of Hope. Det föll synnerligen snabbt i glömska, åtminstone har jag in hört/läst något mer om det löftet.
Citera
2024-04-11, 10:35
  #928
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Rönne han drar nog i sej en par tre pavor rödtjut om dagen så den gubben är absolut inget att lyssna på.

Förresten hur går det för din polare, den en tvärhand höge Timpan?
Bor han fortf i 2a hand utan möbler?
Har SHA70 stämt honom, Rönne och Fröken Dalbin?
Har Bigander fått tillbaka sina pengar?
Har han gått ner i vikt? (Hälsa honom att det borde han göra om han livet har kärt.)

Har inte du tröttnat ännu? Att man kan älta samma saker i varje inlägg är ju bara tragiskt. Men det är väl så när man har ett svagt ordförråd. Men till din upplysning så har vart fall inte jag blivit stämd för något. För att bli stämd för förtal så måste man förtalat personen i fråga. Och jag har aldrig sagt ett ont ord om honom. Inte ens kallat honom för något. Så jag känner mig ganska lugn och sover gott om natten 😃
Citera
2024-04-12, 18:58
  #929
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Har inte du tröttnat ännu? Att man kan älta samma saker i varje inlägg är ju bara tragiskt. Men det är väl så när man har ett svagt ordförråd. Men till din upplysning så har vart fall inte jag blivit stämd för något. För att bli stämd för förtal så måste man förtalat personen i fråga. Och jag har aldrig sagt ett ont ord om honom. Inte ens kallat honom för något. Så jag känner mig ganska lugn och sover gott om natten 😃

Då lär den dyka upp så småningom, dvs stämningen från SHA70, än om du nog ligger lite längre ner på den listan, antar att Flugsvampen, Rönne och Timpan toppar listan, på tal om Tjockisen från Skåne, tillhör han Jehovas Vittnen?
Citera
2024-04-16, 21:07
  #930
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Då lär den dyka upp så småningom, dvs stämningen från SHA70, än om du nog ligger lite längre ner på den listan, antar att Flugsvampen, Rönne och Timpan toppar listan, på tal om Tjockisen från Skåne, tillhör han Jehovas Vittnen?

Ja nu sitter hela gänget inspärrade på livstid med miljoner i skadestånd till papegojförsäljaren.

Efter Rönnes skypesamtal med Bigander finns det inget mer att säga om dessa båda herrar. För dom stackare som fattade givetvis.
Citera
2024-04-17, 02:09
  #931
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Ja nu sitter hela gänget inspärrade på livstid med miljoner i skadestånd till papegojförsäljaren.

Efter Rönnes skypesamtal med Bigander finns det inget mer att säga om dessa båda herrar. För dom stackare som fattade givetvis.

Flugsvampen från Västkusten lär väl klara sej undan bäst av dessa brottslingar när SHA70 slår till, dels har han inte tillräckligt med intelligens för att ens fatta vad som händer, sedan är han väl redan välkänd kund hos Kronofogden, så ingen större skada skedd för honom. Frk Dalbin däremot har betydligt mera att förlora, hon är en hårt arbetande kvinna, med fru och barn. Därav har ju hon även gott om utmätningsbara tillgångar, vilket Flugsvampen inte haft på årtionden, har Flugsvampen någonsin haft ett jobb?

Tjockisen och Dansken är två kapitel helt för sej själva, den ena pissblack och med en stor ej reglerad skuld till Bigander, den andre bara en tragisk ældre alkoholiseret mand.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback