• 1
  • 2
2021-07-31, 08:36
Medlem
Skulle säga myt, efter 10 år på anabola.
Man blir däremot jävla sur av att dieta. Det är förmodligen det i kombination med att folk som tar anabola ofta inte är samhällets skarpaste hjärnor, som avlat fram myten. Dampigt folk har en tendens att ta anabola (mer än lugnt folk iaf) --> det verkar som anabola gör folk sura
Citera
2021-07-31, 14:30
Medlem
Finns studier på att man blir lugn av testosteron och inte aggressiv. Men blandar du kan det säkert bli annat, likaså om du kör något tyngre som tren.
Citera
2021-08-01, 10:36
Medlem
Roidberts avatar
Känner mig själv lugnare och gladare. Inte lika lättirriterad som man kunde känna sig tidigare. Dock antar jag att våldsamma och antisociala personer har en större tendens att bruka AAS, därav det dåliga ryktet.
Citera
2021-08-02, 15:08
Medlem
HeadOfBoos avatar
Jag blir kåt, nöjd och glad. När jag går av däremot och har låga värden, DÅ blir jag lättirriterad som fan och kan smälla av när som helst.
Citera
2021-08-02, 17:21
Medlem
FoxHounds avatar
Blir på mycket bättre humör av testo iaf. Alldrig blivit aggressiv. Dock inte kört typ tren
Citera
2021-08-02, 19:28
Medlem
Det är inte myt delvis sant.

Det är en biverkning eftersom de som blir aggressiva har underliggande psykiska problem och som framhävs av sterioder eller andra preparat.

Så kort och gott är de som blir aggressiva av sarms eller sterioder har underliggande psykiska mentala problem från början. Emotionell icke friska.

Personer som är friska mentalt det krävs mycket för de om de blir arga eller lackar ur och därmed klarar sig fint även med sterioder och sarms.
Citera
2021-08-02, 21:25
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Känner mig själv lugnare och gladare. Inte lika lättirriterad som man kunde känna sig tidigare. Dock antar jag att våldsamma och antisociala personer har en större tendens att bruka AAS, därav det dåliga ryktet.

Lugnare och gladare här också
Citera
2021-08-02, 22:10
Medlem
Tom Platz var öppen mer roiduse och deltog i olika typer av intervjuer/paneldiskussioner.
Hans svar på den här frågan var: "It makes me calmer".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in