Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Jag tror inte några rappare är med i Frimureriet, men deras managers och skivbolagsdirektörer kan ju vara det. Att man gör ett tecken med handen behöver inte nödvändigtvis betyda att man tillhör ett visst brödraskap. Man kanske bara tycker det ser häftigt ut eller vill göra sig intressant.
Att Greta Thunberg skulle vara medlem är inte troligt då svenska frimurarorden är för män endast.
De har vissa ritualer för sig när de skall avancera i graderna. Exakt vad man gör är hemligt, men det är symboliskt. Det handlar inte om barnamord eller något i den stilen.
Frimurarna träffas och pratar, spelar spel och så vidare. De bedriver en viss välgörenhet. Sedan hjälper de varandra på olika sätt. De flesta är inflytelserika och förmögna så de kan ju naturligtvis vara en maktfaktor i samhället om de samarbetar mot ett gemensamt mål.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska_Frimurare_Orden
Ja deras skivbolag eller fan man kallar det är onda. Dem säger även vad dem flesta rapparna ska göra i media.
Tror ingen tycker det är häftigt ut när man visar peace tecken med fingarna. Ser efterblivet och barnsligt ut. Kriminella rappare som gör det också? Något på tok där, en agenda.
Där har du fel om Greta. Hon har fan varit en av den populäraste personen i hela världen när man såg henne på nyheterna och allt och du säger hon är en liten flicka som åker var hon vill och ingen säger vad hon ska göra? Åka till vita huset, här kommer jag Greta och sen bara därifrån?
Om du tror på illuminati som du delvis verkar göra så borde du fatta att det inte funkar så. Man kan aldrig göra något stort utan att dem knackar på.
Dem har sagt till henne att pusha den här klimat agendan och hon gjort det. Något måste dem här jävlarna ha i siktet med detta klimat skit. Jag tror inte riktigt helt på att koldioxid påverkar växthuseffekten etc.
Tror dem kontrollerar vädret och skyller på avgasernas fel att länder drabbas av olika väderförhållanden.
Vet inte varför dem vill gå till el. Håller oljan och förstör den vår natur på riktigt eller inte? Läste någonstans att dem vill införa nya skatter på elfordon etc.
För att varje sak som dem pushar är för att skada oss människor och minska världspopulation.
MEN om avgaser är farligt, varför sluta med det och gå över till EL?
FATTAR MIG INTE PÅ DESSA DJÄVULAR.
Du kanske har rätt att frimurare/freemason är endast män men vad säger du om Trumps fru och Hillary till exempel? Dem gör sjuka grejer tillsammans med hela eliten där så att frimurare är bara män är ointressant för det jag menar med freeemasons är den högsta onda eliten.
Dem har ritualer för att avancera i graderna säger du och sedan skriver att dem träffas och spelar spel? Är du dem i huvudet? Äter dem bullar också och lite kaffe till det med? Din text är två avfarter