• 2
  • 3
2021-08-08, 17:10
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Kra varje dag som nybrjare r inget fr mig fr hlla mig till e5d frn brjan sen fr jag se.

Men nu var det mer information p en och samma gng vilket gr mig mer obeslutsam. r det inte bara bttre kra Test-e och kra e5d sen kra i 16 veckor fr att se vad som hnder och sen testa p andra ifall om det inte var enligt frvntningarna?

Sen angende att du kr deca tillsammans med testo-e r det fr att du vill maximera resultatet?

S lnge det r riktig testo s borde du g av efter 16v och lta kroppen vila och terhmta sig innan du brjar om p ny kur.

Deca r en vldigt bra massbyggare. Ett bra bulkprepp. Inget man vill kra om man ska vara rippad och lean. Vissa mr rtt dligt p det men det funkar bra fr mig. Testo har man alltid som grund d andra prepparat nollar din egen testoproduktion. Alltid testo som grund.
Citera
2021-08-09, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
S lnge det r riktig testo s borde du g av efter 16v och lta kroppen vila och terhmta sig innan du brjar om p ny kur.

Deca r en vldigt bra massbyggare. Ett bra bulkprepp. Inget man vill kra om man ska vara rippad och lean. Vissa mr rtt dligt p det men det funkar bra fr mig. Testo har man alltid som grund d andra prepparat nollar din egen testoproduktion. Alltid testo som grund.

Okej tack!

Har du tips p bra terfrsljare och mrke inrikes?

Samt vill bestlla rtt antal, blir det d 2 pack av testo e? Allts totalt 20 st fr hela perioden 16 veckor om man ska kra e5d?

Vilka typer av nlar och sprutor, allts storlek os?
Citera
2021-08-09, 10:34
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Okej tack!

Har du tips p bra terfrsljare och mrke inrikes?

Samt vill bestlla rtt antal, blir det d 2 pack av testo e? Allts totalt 20 st fr hela perioden 16 veckor om man ska kra e5d?

Vilka typer av nlar och sprutor, allts storlek os?

Skickat PM om mrken. 2 vialer rcker. Nlar att fredra r bl 30mm fr stick, lite beroende p vart du ska sticka. Rekommenderar glut (rv). Finns kortare bl nlar fr stick i mindre muskler. Uppsugningsnlar funkar bra med grna. Pump kan du antingen kra 1ml eller 3ml. Ta det billigare alternativet. Finns strre vid behov.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in