Citat:
Ursprungligen postat av
ShowpaByn
Det spekuleras i tråden om jag är jude eller n-ordet som väntat. Sanningen är naturligtvis tvärtom att jag har släkt som har stridit för nazisterna och därför avskyr jag den ideologin nog mer än de flesta
Nja det spekuleras nog mer om det är ok med dig, som jag skrev tidigare så har du ju vart lugn ett tag åtminstone på FB om man går efter din logg och det du har skrivit om tidigare, och det verkar har hänt något som har triggat igång dig....och återigen, jag menar inget illa eller på nedsättande sätt.
Du måste ju faktiskt reflektera över det faktum att det tyder ju inte på ett välbefinnande i den mentala hälsan att gå runt med nötande tankar som dem du häver ur dig i dina texter.
Jag förstår att det är svårt att reflektera över sin egen maniskhet när man själv är inne i den, men ville bara belysa det för dig, förhoppningsvis utan att låta dömande eller nedsättande, för det var inte mitt syfte.
Nåväl, jag ska inte terra dig....vill bara avsluta med att säga att det finns bra och dåliga människor i alla politiska läger eller livsåskådningar, and only a Sith deals in absolutes.