2021-08-07, 10:59
Medlem
Uranusismightybigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShowpaByn
Det spekuleras i tråden om jag är jude eller n-ordet som väntat. Sanningen är naturligtvis tvärtom att jag har släkt som har stridit för nazisterna och därför avskyr jag den ideologin nog mer än de flesta

Nja det spekuleras nog mer om det är ok med dig, som jag skrev tidigare så har du ju vart lugn ett tag åtminstone på FB om man går efter din logg och det du har skrivit om tidigare, och det verkar har hänt något som har triggat igång dig....och återigen, jag menar inget illa eller på nedsättande sätt.

Du måste ju faktiskt reflektera över det faktum att det tyder ju inte på ett välbefinnande i den mentala hälsan att gå runt med nötande tankar som dem du häver ur dig i dina texter.

Jag förstår att det är svårt att reflektera över sin egen maniskhet när man själv är inne i den, men ville bara belysa det för dig, förhoppningsvis utan att låta dömande eller nedsättande, för det var inte mitt syfte.

Nåväl, jag ska inte terra dig....vill bara avsluta med att säga att det finns bra och dåliga människor i alla politiska läger eller livsåskådningar, and only a Sith deals in absolutes.
Citera
2021-08-07, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VMGULD2022SVERIGE
”Som de ansåg var onda” hahahahaha det här är priceless när nasseträsket flashback kör sin snyftkampanj för nazis - dra igång Nazi Lives Matter nu! 😂🤣😆😁😅😄😆
Nu är jag iofs inte för nazism nånstans, men det betyder inte att jag tycker det är ok att bete sig lika illa.
Så lek med tanken att det finns 12 miljoner nazister och vi jagar rätt på dem alla och avrättar dem. För att göra det riktigt rätt så kan vi ju gasa ihjäl dem så de får känna på sina egna vidriga metoder.

12 miljoner gasade nazister är alltså dubbelt så många som antalet judar gasade av nazisterna.
Men vi är inte onda för det eftersom vi gör det med goda avsikter.

Precis så resonerar vänstern (och jag räknar även nazism som vänsterideologi) och det är exakt det som gör vänstern farlig.

Vänstern skulle kunna utrota 98% av mänskligheten för att de har "fel" värderingar, och fortfarande anse att det är för ett gott syfte.

Ändamålen helgar medlen... Eller?
Citera
2021-08-07, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Helt rätt.

Haha okej jag ska avrättas nu. På vilket sätt är jag en undermänniska?
Citera
2021-08-07, 11:28
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Haha okej jag ska avrättas nu.
Ja, genom att tvångsmatas med avföring från 200 negrer med diarré.

Citat:
På vilket sätt är jag en undermänniska?
För att du vill döda människor som är dina meningsmotståndare. Du vill döda människor inte för vad de gjort eller gör, utan för vad de tycker. Du är med andra ord en fascist.

Men du är å andra sidan psykiskt sjuk, troligtvis schizofren. Så bäst vore att spärra in dig på ett mentalsjukhus och låta dig babbla runt med andra mentalpatienter.
Citera
2021-08-07, 11:30
Medlem
magpests avatar
Citat:
Haha okej jag ska avrättas nu. På vilket sätt är jag en undermänniska?
Du har själv påstått att du är ful och oskuld (43 år gammal dessutom). Dina gener är inte vidare livskraftiga. Undermänniskor brukar man kalla gendefekta människor.
Citera
2021-08-07, 11:35
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Nazister är onda och kan se fram emot att brinna all evighet i helvetet om de inte bönar och ber gud om förlåtelse och faktiskt menar det.

Utåt förnekar de förintelsen, internt firar de och hyllar den. Därför är det enda rätta att göra med dessa parasiter att avrätta dem nu alla på en gång!
Na Zi?
Vad betyder det ordet?

Vad skulle Israel och Judarna varit idag, utan nazisterna?
Citera
2021-08-07, 11:46
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Na Zi?
Vad betyder det ordet?

Nationalzionister?

Citat:
Vad skulle Israel och Judarna varit idag, utan nazisterna?

Palestina och europeer?
Citera
2021-08-07, 11:47
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Nationalzionister?

Palestina och europeer?
Och?
Utveckla.
Citera
2021-08-07, 11:50
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Till alla er nazister på flashback - fattar ni att det skulle bli enorma fester över hela världen om detta genomfördes? Jag skulle festa flera dagar i sträck! 🍾🥂🍻🍺🍷🎊🎉🎈
Ok, vad trevligt.
Men om vi dödar alla skurkar, vad ska vi ha att festa över sedan då?
Jag vill ha fest litet då och då?
Vi behöver mera skurkar att få döda
Citera
2021-08-07, 11:51
Medlem
Då Nazister inte är ett problem i Sverige kan vi vänta med dem tills vi utrotat Vänsterextrema först.

Där är den enda riktiga ondskan i vårt land.

Sen kan vi ta hand om de ynka 200 Säpo registrerade Nazisterna i landet.
Citera
2021-08-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VMGULD2022SVERIGE
Fakta är visst inte din starka sida loooooser...

https://youtu.be/Yq9S_KeSugU

https://www.bokus.com/bok/9789189447...errorns-kongo/

https://www.svd.se/svensk-lojtnant-v...s-plundrarstat

https://popularhistoria.se/civilisat...orkrets-hjarta

Dags att läsa på lite 😘
De var missionärer och ett litet fåtal deltog och de hade inte Svenska statens godtjänande så de var legoknektar.
Citera
2021-08-07, 11:55
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Och?
Utveckla.

Jag skrev det som frågor. Att Na Zi kanske betyder Nationalzionism samt att utan andra världskriget och nazisterna så hade kanske Israel bara varit Palestina idag och judarna bara varit europeer från de länderna i Europa som de levde i innan Israel.

Det var menat med glimten i ögat men det är ok att tolka det lite hur en vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in