• 3
  • 4
2024-12-16, 16:35
Medlem
Ni som knapprar dessa kosttillskott r ni inte rdda fr biverkningar? Exakt vilka frdelar ger just detta,medel? Strre muskler? Strre kuk? Mer uthllighet?
Citera
2024-12-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Jo men bara fr att ngot str p ntet betyder det ju inte att det r sant. Vad finns det fr vetenskapliga underskningar som styrker att det skulle ha en effekt? Det du skriver hr verkligen lyser bondfngeri lnga vgar. Om man har ett preparat som har en massa goda medicinska effekter s satsar man vl p att slja in dessa. Varfr blanda ut marknadsfringen med rena lgner.

Om det finns 84 mineraler i detta mste det ju innehlla en massa tungmetaller. Endast ett begrnsat antal mineraler behvs i kroppen. Vad ska man ha vriga till?
jag mr bra av dom brukar ta det med redbull.....
Citera
2025-01-09, 12:59
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ni som knapprar dessa kosttillskott r ni inte rdda fr biverkningar? Exakt vilka frdelar ger just detta,medel? Strre muskler? Strre kuk? Mer uthllighet?

Lngsammare ldrande.
Jag nrmar mig 60, men folk tror 45.

Mindre skador
Nu ska jag till simhallen och d r de fjril och hgintensiv trning frsta halvan och apnea som gller andra halvan av passet.

Jag gr mina egna kosttillskott och naturmediciner.
Biverkningar hnder sllsynt men d fr man byta naturmedicin.
Kunskap r viktig fr att veta vad man stoppar i sig, helst vetenskapliga studier i fackgranskade tidskrifter.
Men ibland r traditionell kunskap ox ok, frn naturmedicinska bcker.

Just shilajit skulle jag inte sjlv stoppa i mig eftersom det r en form av tjra/lttflytande asfalt som jag tror/misstnker kan innehlla cancerframkallande mnen.

Mineraler kan man f i sig p andra stt n shilajit, frn kosten och rtteer.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2025-01-09 kl. 13:17.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in