VINTERKUREN SPIKAD!
Fast kur är en smula missvisande. Det blir snarare en
brygga fram till mitten av april när jag tar Twinlab9999 i handen och tar sats mot våren och sommaren med en kur bestående av Tren C/Mast E/Tren E. Vi båda skulle egentligen nu påbörja vecka #3 på Testo/EQ men tyvärr är det bara en av oss som gör det. Där jag är den som föll bort. Eftersom min tänkta vinterkur på Test/Bold av olika anledningar sprack.
ASS-Rockbandets gitarrist och basist: Testosteron och Nandrolone
I nästa vecka hoppas jag kunna köra igång med min brygga. Som kommer att bestå av Sustanon och NPP. Jag har relativt många kurer bakom mig på antingen Testo C/Deca eller Susta/Deca och den kombinationen har alltid fungerat ypperligt för mig. Den
kan jag. Om oljor skulle bilda ett rockband, skulle testo vara gitarristen och deca den stabila basisten som ligger i bakgrunden och kanske inte gör så mycket väsen av sig men finns där och tungt och taktfast pumpar på.
Första gången jag testar NPP - den snabba varianten av Nandrolon
Som rubriken berättar, har jag bara tidigare kört vanliga deca. Så det ska blir intresserat att ser hur jag reagerar på det. Att den just är snabb - liksom att Susta har också snabba estrar - är perfekt nu när jag bara kör en 8 veckor lång brygga.
Och så har vi det här med VAR jag ska lägga min order?
Jag skrev inledningsvis att "I nästa vecka hoppas jag kunna köra igång".
Hoppas eftersom det helt beror hur snabb min nya leverantör är. Som jag ännu inte har spikat även om jag just nu forskar i ämnet och kollar runt bland de som får goda omdömen. Det var synd att V*xtg*r*nt*en försvann. Jag var så nöjd med dem att de blir svåra att trumfa, faktiskt. Alltid lika snabba på att svara på mail, alltid lika hög grad av proffsigt bemötande. Dessutom kom mina paket tidigare än vad de själva utlovat och: Så snyggt, anonymt och vilseledande förpackat. Samtliga av deras oljor som jag testade, var tunna och lättflytande. Det är extra viktigt för mig som fan hatar att sticka mig och vill att det ska gå så snabbt som möjligt. En trögflytande olja är mardrömmen.
Kurdosering för spruträdda Ivan
Enkelt och basic: 350-400 mg Susta + 100 mg NPP e3d. Jag kör 1 milliter av varje för enkelhetens skull så beroende på om Susta-märket ligger på 350-400 mg får det skifta lite. Om det är doserat 250 mg/ml blir det till att finlira lite mer under uppsugnings-proceduren. Nåja, inte hela världen. Trots att jag avskyr att sticka mig och är spruträdd tycker jag om att pyssla med pumpar och kanyler, vialer och alsolsprit. Så skruvat. Sådan skruvad drog
romantik...
...vad gick fel hos den där Ivan som varit spruträdd sedan han var 5-6 år?
//Ivan som är på weekend utan gym. Ni andra får
köra hårt i mitt ställe!