Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-07, 01:36
  #205
Medlem
Rätt så kul läsning ändå. Hummus enema var en ny företeelse för mig🤣🤣
Citera
2022-05-07, 02:39
  #206
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Det är ju helsjukt! Detta visar på vad araber tycker om västerländska kvinnor. Usch för dessa kvinnor också. Usch och fy!

Aa det är riktigt nasty.. Mest orolig blir jag dock för att såna där influensers blåögt lurar andra att åka dit. Då mellanöstern inte direkt är okända för deras human trafficking..

Sök "dubai is bad" på youtube, så får man lära sig en jävla massa skit. Exempelvis gästarbetare, där dom drar in passet för den, så man kan tvinga dom att arbeta, medans dom inte kan åka hem.
Citera
2022-05-08, 01:34
  #207
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Det är sant. För Tjejerna som drar dit kan få hela årslöner.. Och jag vet inte, men jag har en känsla av att några av dom inte kommer hem alls.

Läste om en brud som fick betalt i kontanter sen när hon skulle flyga hem beslagtog man hennes pengar på flygplatsen, tydligen efter tips från någon (kanske oljeshejken vars svettiga röv hon slickat för pengarna?).
Hon åkte hem tomhänt men en erfarenhet rikare!
__________________
Senast redigerad av stone_sleeper 2022-05-08 kl. 01:39.
Citera
2022-05-08, 21:40
  #208
Medlem
fluffypuffys avatar
Jag upplever ibland att kollegor och bekanta åker till Dubai på semester.
När jag hör det faller människan i fråga till havets djup av disrespekt.
Det är som att säga att man haft en trevlig helg i Pattaya ungefär.
Vad är det för fel på mänskligheten?
Citera
2022-05-09, 00:39
  #209
Medlem
Detta är ju på en ny nivå av moraliskt förfall men dessvärre inte chockerande på något vis.
Citera
2022-05-09, 00:44
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
http://tagthesponsor.com/

In och kika. Här har ni verkligheten och hur jävla lättmanipulerade kvinnor är.

Alla dom här tjejerna går runt i sina vanliga liv och ser ner på alla killar som finns. Går man fram till en sån här tjej och försöker "ragga" så instinktivt avfärdar dom en direkt.

Men här skriver en svettig jävla arab att han vill att dom ska ge honom ett rimjob och deras spontana reaktioner är "sure, never done it before ".

Men i verkligheten är dom världens jävla bitchfittor.

Här är varför det finns kvinnohat i världen.

Varsågoda och njut av världens vackraste kvinnor och hur dom lägger sig ner platt för lite pengar.

Det här ger mig bränsle i kvarnen att sluta sätta kvinnor på pedistal, jag kommer fan bli en hemsk person mot kvinnor från och med nu. Inte våldsam eller elak utan jävligt bitter bara. Dom ska fan få arbeta för att få ut något från mig på samma sätt som dom lägger sig platt för dom här jävla klänningsdårarna nere i dubai kommer de behöva göra för att få min uppmärksamhet.

Vad tycker ni tjejer här på flashback om innehållet?
Bara för att det finns horor ska ju inte alla kvinnor få ut för det, ung samma som att säga att alla män är gigolós
Citera
2023-06-25, 09:48
  #211
Medlem
Dansflugans avatar
Något nytt om Sara Bolays affärer?
Citera
2023-09-14, 15:57
  #212
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Något nytt om Sara Bolays affärer?
Hur går det för henne nu? Hon sticker fortfarande till Dubai, utan sin dotter som typ är 1 år nu, och är borta i typ en månad åt gången. Porta Potty deluxe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback