Citat:
Ursprungligen postat av
Tjillinggnaget
Jag har inte frsvarat M.L. Knner honom inte, han r inte hrifrn. Har bara tergett vad jag sett p vervakningsfilmerna. Knner S.A och M.W (polisen) dremot och vnder mig mot att ett sdant krk som M.W som begtt vergrepp mot flera kvinnor ska f komma undan och sen smutskasta sina offer. Ni kper vad han skriver i sin rapport rakt av och spr p smutskastningen hr p Flashback. DET var anledningen till att jag skapade kontot. Nn behvde bertta sanningen fr S.A tiger ju som en mus och drmed fr M.W fortstta s att fler kvinnor blir offer fr hans maktspel.
M.L hade bara otur att han var hemma just den kvllen. Om man tittar p filmen s plockar de honom direkt nr han kommer ut frn huset. M.W sger till M.L att han r onykter och ska in fr LOB. Helt sjukt att polisen kan ha sn makt och sen komma undan med det. Hur ska kvinnor f frtroende fr polismyndigheten nr de strsta krken finns inom organisationen? Plocka brickan en gng fr alla. Ska sluta skriva hr nu. Gr ju nd ingen skillnad.
Grannarna klagade ju fr det var ett jvla hlligng och knullande p adressen,hur gamla r ni egentligen..s hll man p i tonren-vx upp!