Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-17, 16:08
  #349
Medlem
Ingen som kan lägga upp klippet från samnytt?

Klippet som ligger i tråden nu är loopat, och visar händelsen och hur personerna rör sig i fel ordning. Klippet startar en bit in i loopen.
Citera
2021-08-17, 16:08
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
https://www.youtube.com/watch?v=Z8qciASw81U
Den här killen Jussi sålde vapen till gängkriminella i järva... Dömd och gone missing..

Som sagt det är dödsspiraler som snurrar runt hela landet just nu. Fler i järva kommer dö för de åker runt och blåser folk, mördar säljare istället för att betala, skjuter kunder som kommer dit med pengar, och när järvakillarna för en gångs skull ska vara ärliga betalar ger de fake hash eller fejksedlar = lurar igen och igen blåsningarna tar aldrig slut.


Mer hämnd mot järva kommer från 100 olika håll från Sverige, de kan inte gömma sig. Järvagängen måste ha minst 100 miljoner kronor i kriminella "svarta" betalningsförelägganden emot sig, plus hämnd för människoliv som de tagit. De har lurats på nytt och mördat i självförsvar istället för att lösa skulder.


Mer somalier från järva behöver likvideras. Synd bara att värdelösa kurirer som representerar huvudmännen mördas, de riktiga brotsslingarna i de kriminella pyramidtoppen är kompis med polischef, politiker etc och solar utomlands med 3 white devilbitches på dicken. Slavarna får bli utskickde att ta smällen för ledarens skulder.

Mitt i eländet ska man väl vara tacksam för att thugsen är så extremt blåsta.
Nivån på gängen i Sverige är ju otroligt låg. Vad bra

Det finns tillräckligt med vapen för att slåt ut polisen i hela Sverige, och ändå trampar alla kriminella idioter vatten och skjuter sina polare istället ...

Är det någon som har koll på adressen, vem eller vilka som bor där?
Hänger denna skjutning ihop med någon som bor i trappen?
Citera
2021-08-17, 16:11
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
y*hy* är det han som heter @j6yko.163 på insta?
Nej, han är från Rinkeby och körde eget med ninow, bahnan o de
Citera
2021-08-17, 16:13
  #352
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
I dessa tider är det snarare icke-märkligt.

Att dygnetruntkriminella snorungar har utrustningen redo (i väskor fickor bilar eller utegömmor) är inte konstigt alls. Masker verkar fö vara plagg nr 1 i varenda svensk hip hop-video nuförtiden.

Vilka tonåringar i Tensta är inte på väg att "utföra något?"

Som jag fattat det, är det två ihjälskjutna (jag gissar på afrikaner eller araber) och de är gissningsvis 15-25 år gamla och djupt ingeggade i undre världen, som verkar ha blivit den övre normala världen i Tensta med omnejd..

Skytten är troligen inte heller gammal. Det är väl någon stissig kille som matchar offren.

Jag är i grunden en fredlig person. Jag trodde aldrig jag skulle säga "Vad skönt" när någon blir mördad, men så länge idioterna skjuter på varandra på nära håll, bryr jag mig inte längre.

Man skulle kunna betala dessa killar för att sluta punda och mörda, och de skulle fortsätta ändå. Man skulle kunna flygbomba Tensta med 100 miljoner i tusenlappar, och det skulle skjutas iaf. De vill ha det på detta sätt.

Men masker har dom nog inte endast för att se balla ut det är nog mycket för att det inte ska vara lika enkelt att identifiera dom. Jag sprang också runt med mask mellan höghusen när jag var litet barn endast för att det helt plötsligt dyker upp massa okända människor som åker på safari igenom området där man håller till.
Det kan vara allt från ens egna föräldrar eller föräldrars vänner, grannar, arbetskollegor, myndigheter syskon och en jävla massa annat nyfiket folk då är det lika bra att klä säg likadant och vara maskerad.
Citera
2021-08-17, 16:14
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsparti177
Nej, han är från Rinkeby och körde eget med ninow, bahnan o de
nån som har bild på dom 2 BO?
Citera
2021-08-17, 16:21
  #354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Mitt i eländet ska man väl vara tacksam för att thugsen är så extremt blåsta.
Nivån på gängen i Sverige är ju otroligt låg. Vad bra

Det finns tillräckligt med vapen för att slåt ut polisen i hela Sverige, och ändå trampar alla kriminella idioter vatten och skjuter sina polare istället ...

Är det någon som har koll på adressen, vem eller vilka som bor där?
Hänger denna skjutning ihop med någon som bor i trappen?

Det kanske finns tvättstugor och förråd i husets källare och en korridor som går från ena änden till den andra. Någon som vet? Då hade de kunnat gå från Ys bostad i 8 till 4 som ligger nära husets ände och därmed slippa gå hela den utsatta vägen på gården. De kan ju även ha haft något gömt där nere.

Deras klädsel signalerar ”farlig och redo” så de var nog helt på det klara över att de hade ovänner med vapen. Om den ene försökt skjuta *yye och den andra skjutit Ghost i armen hade de ingen framtid längre. Deras tid var utmätt och de visste det.
Citera
2021-08-17, 16:40
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det kanske finns tvättstugor och förråd i husets källare och en korridor som går från ena änden till den andra. Någon som vet? Då hade de kunnat gå från Ys bostad i 8 till 4 som ligger nära husets ände och därmed slippa gå hela den utsatta vägen på gården. De kan ju även ha haft något gömt där nere.

Deras klädsel signalerar ”farlig och redo” så de var nog helt på det klara över att de hade ovänner med vapen. Om den ene försökt skjuta *yye och den andra skjutit Ghost i armen hade de ingen framtid längre. Deras tid var utmätt och de visste det.
Är det någon som har bilder på dessa 2 ? Tillhörde dom dp och att det är shz/flg som klippt dom?
Citera
2021-08-17, 16:40
  #356
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Håll dig utanför Järva- och Botkyrkaområdet så klarar du dig hyfsat bra. Lätt att undvika till skillnad från Göteborg och Malmö.

Känns inte som att platser spelar roll, är det två kriminella personer som hatar varandra så kommer det skjutas oavsett plats. Och det har vi sett.
Citera
2021-08-17, 16:41
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är det någon som har bilder på dessa 2 ? Tillhörde dom dp och att det är shz/flg som klippt dom?
99 % säker på att FLG har utfört detta, de måste blivit lurade o attackerade i bakhåll med tanke på att de va fullt maskerade o svartklädda från topp till tå
Citera
2021-08-17, 16:46
  #358
Medlem
elgecys avatar
har vi en Dexter ute på gatorna? Oskadliggjorde två mördare innan de hann skrida till verket?
Citera
2021-08-17, 16:50
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Inga oskyldiga som dog den här gången iaf. Alltid nåt.
Precis, synd bara att kalla dom "brottsoffer", dom dog som dom förtjänade, på ett golv i port, jävligt glamoröst...
Citera
2021-08-17, 16:54
  #360
Medlem
Tillhör BO shottaz elr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in