Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det hr med att riskfri rnta de facto existerar som begrepp och anvnds stndigt p de finansiella marknaderna fr berkning av risk och avkastning vill du inte knnas vid allts?

Det hr med att riskfri rnta i verkligheten inte kan existera vilket den faktiska informationen bevisar och kan drfr inte anvndas p de finansiella marknaderna eftersom den inte kan existera vgar du allts inte ta upp?
Citera
2024-07-22, 18:17
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzyK0pAteN
Det hr med att riskfri rnta i verkligheten inte kan existera vilket den faktiska informationen bevisar och kan drfr inte anvndas p de finansiella marknaderna eftersom den inte kan existera vgar du allts inte ta upp?

Nu blev du hrmapa igen, Pzykoplutten. Skaffa dig en egen personlighet vetja. Men att riskfri rnta stndigt anvnds p de finansiella marknaderna har jag visat. terstr fr dig att kontemplera hur det r mjligt.
Citera
2024-07-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Nu blev du hrmapa igen, Pzykoplutten. Skaffa dig en egen personlighet vetja. Men att riskfri rnta stndigt anvnds p de finansiella marknaderna har jag visat. terstr fr dig att kontemplera hur det r mjligt.

Nu projicerar du kopierandet och undanflykterna igen, Iradeorumongot. Lr dig komma p ngot istllet. Men att riskfri rnta inte anvnds p de finansiella marknaderna eftersom den inte kan existera och drfr inte implementeras r bevisar. Det r bara du som mste bevisa hur den ska kunna implementeras.
Citera
2024-07-22, 20:46
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzyK0pAteN
Nu projicerar du kopierandet och undanflykterna igen, Iradeorumongot. Lr dig komma p ngot istllet. Men att riskfri rnta inte anvnds p de finansiella marknaderna eftersom den inte kan existera och drfr inte implementeras r bevisar. Det r bara du som mste bevisa hur den ska kunna implementeras.

S hur frklarar du alla mina lnkar som visar att CAPM med riskfri rnta anvnds hela tiden av finansproffs fr att berkna risk och avkastning? r du schizofren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in