2021-10-19, 09:25
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Hugo måste vara världens mest misslyckade rasist/nazist/anti-muslim/etc.
- Först och främst är han själv inte det minsta vit. Och det är inte heller hans föräldrar.
- Hans farsa är dessutom miljöpartist som haft förtroendeuppdrag i Eslövs Kommun.
- Under sin runda i skolan så möter han flera muslimer som han inte väljer att attackera.
- Istället väljer han att attackera en vit etnisk svensk.

Hugo måste vara världens mest misslyckade white-supremacy nazist!
Han är sannolikt högst representativ för ”white supremacynazisterna”. Missanpassad lågintelligent looser som skyller sina egna misslyckanden på ännu lägre rankade förlorare.
Citera
2021-10-19, 09:28
Citat:
Ursprungligen postat av Torpex
Hugos mentor i FUP:

En planering om en skolattack postad på Discord spåras till familjens IP-adress. Två poliser åker dit:

Hugos mamma i FUP:

Tycker pappans beteende fått lite uppmärksamhet i tråden. Många "svärjevänner" har påpekat att han är miljömupp, men det här är inget politiskt utan ett tecken på en djupare störning. Polisaspiranten nämnde högfungerande autism, ett tillstånd som tenderar att gå i arv.

Han är ju smart? Är det något man lärt sig av att kolla på diverse polisserier och även riktiga polisinterjuver som JCS på youtube är det ju SÄG INGET ALLS!! Kommer aldrig hjälpa något.

Han skulle haft VPN bara. Sjukt att Discord lämnar ut sånthär. Riktigt 1984.

Vad menar poliserna? Vad vill dem ha för reaktion?

Citat:
Vi berättade inte hur vi fått reda på detta men lyfte att det kunde bli svårt för Hugo att resa runt i världen om man skriver sådana saker.

Varför då? Får man passed indraget? Hamnar alla discord DMs och konversationer i en databas? Alla foruminlägg? Detta var intressant och skulle vilja veta vad dem menar.

Citat:
- Först och främst är han själv inte det minsta vit. Och det är inte heller hans föräldrar.
- Hans farsa är dessutom miljöpartist som haft förtroendeuppdrag i Eslövs Kommun.
- Under sin runda i skolan så möter han flera muslimer som han inte väljer att attackera.

Hru tänker du att han ska kunna påverka vad hans pappa jobbar med? Vad ska en lyckad nazists pappa jobba med i ditt tycke?
Senast redigerad av dismisswall 2021-10-19 kl. 09:30.
Citera
2021-10-19, 09:29
Medlem
När jag såg att det var en stor artikel om H*go i Sydsvenskan insåg jag att det måste finnas något rasistiskt i det hela (även en totalt misslyckad och förvirrad sådan). Hade det varit en islamist hade det inte sagts ett pip. MSM är verkligen extremt förutsägbara, väldigt DDR-aktiga numera.
Citera
2021-10-19, 09:40
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teroknor
När jag såg att det var en stor artikel om H*go i Sydsvenskan insåg jag att det måste finnas något rasistiskt i det hela (även en totalt misslyckad och förvirrad sådan). Hade det varit en islamist hade det inte sagts ett pip. MSM är verkligen extremt förutsägbara, väldigt DDR-aktiga numera.
Du läser uppenbart inte Sydsvenskan. De och de andra etablerade medierna mörkar aldrig när det sker ett islamiskt terrordåd. Varför skulle de? Du har sannolikt blivit hjärntvättad av tendentiösa nyhetetsmedier som vill spela på populism i sin kamp att demontera ner demokratin, dumförklara vetenskapen och kväsa kunskapen. De vill få dig och tro att Sverige håller på att gå om intet, trots att vi bevisligen är ett av världens bästa land att leva i. Du är hjärntvättad precis som GM var i det ögonblick han valde att hugga sin lärare. Felet är de medier ni väljer att tro på.
Citera
2021-10-19, 10:10
Medlem
airbuds avatar
Halvnazzarna i tråden kan ju säga vad de vill om grabben, men ingen kan förneka att han är fett criiinge.. Visst att han är 15, men att sitta och skissa på sånt här måste ändå vara förknippat med någon grav funktionsnedsättning.

https://imgur.com/a/joCEDvg
Citera
2021-10-19, 10:20
Citat:
Ursprungligen postat av airbud
Halvnazzarna i tråden kan ju säga vad de vill om grabben, men ingen kan förneka att han är fett criiinge.. Visst att han är 15, men att sitta och skissa på sånt här måste ändå vara förknippat med någon grav funktionsnedsättning.

haha har sett mycket värre från 14-15 åringar. Du var inte 14-15 nångång eller? Man är kåt precis 100% av tiden + internet, det blir såhär. Första porren jag såg var en klasskompis som exhalterad visade hästporr han hittat och detta var tidiga 2000-talet. Bara kul när man ser tillbaka på det.

haha "very based"

Jag fattar inte vad ni vill? Alla som klottrar såhär ska spärras in? Få samtal med socialen? Ska papper och anteckningblock o pennor säljas bokom disk för man kan ju rita hakkors och TUTTAR!!!!
Citera
2021-10-19, 10:28
Medlem
airbuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dismisswall
haha har sett mycket värre från 14-15 åringar. Du var inte 14-15 nångång eller? Man är kåt precis 100% av tiden + internet, det blir såhär. Första porren jag såg var en klasskompis som exhalterad visade hästporr han hittat och detta var tidiga 2000-talet. Bara kul när man ser tillbaka på det.

haha "very based"

Jag fattar inte vad ni vill? Alla som klottrar såhär ska spärras in? Få samtal med socialen? Ska papper och anteckningblock o pennor säljas bokom disk för man kan ju rita hakkors och TUTTAR!!!!

Jag kan på heder och samvete säga att jag inte satt och ritade brudar med kukar som riktade suggestiva kommentarer mot mig själv. Se på hästporr låter mer som en "kul grej" i sammanhanget.

Killens rum är förövrigt helt åt helvete, det står visserligen "Welcome to hell" på några ställen, så det var han visst medveten om.

https://imgur.com/a/mAQVIDY

Kul är även att hakkorsen är små och relativt gömda, som om gränsen gick där, men SS-symbolen och nazistcitat var okej att rita på väggen. Slutade man inte med det vid 8 års ålder? CRINGE!
Citera
2021-10-19, 10:36
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Han är sannolikt högst representativ för ”white supremacynazisterna”. Missanpassad lågintelligent looser som skyller sina egna misslyckanden på ännu lägre rankade förlorare.
Det stavas "loser".
Citera
2021-10-19, 10:36
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airbud

Ser ut som en vanlig reddit shitposter tycker jag, han använder samma jargong. Man kan inte se på de här dock om han faktiskt tror på de här sakerna eller om det är någon sorts quentin tarantino story boards liknade saker han ritar.
Citera
2021-10-19, 11:11
Medlem
Citat:

Nazism är en kult som hjärntvättar unga människor till att begå extrema våldsdåd, kan man väl konstatera... Ett inre hot mot vår säkerhet, och det känns läskigt ärligt talat att så många unga puckade människor spenderar tid på /pol/ och infinitychan. Varje vecka skapas fler tickande bomber som kan explodera när som helst.
Citera
2021-10-19, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dismisswall

Om man ritar swastikor direkt på väggen så bör det nog tas som en allvarlig varningssignal
Citera
2021-10-19, 11:35
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callmenumberone
Det stavas "loser".
Skönt att du kunde bidra med denna högst substantiella parentes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in