Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pachacamac
Gissar att den genomsnittliga svenska nazisten inte vill ingå i nån gemenskap med en som är 0% etnisk svensk. Räcker nog inte med att pöjken roat sig med att klä pojkrummets väggar med diverse nazi symboler.

"Gissar", lol!

Lite som att äkta hardcore-pedofiler är för fina för att släppa in 90%-pedos i sin elit-gemenskap...?
Citera
2021-10-19, 14:54
Medlem
Pachacamacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeisbackwards
"Gissar", lol!

Lite som att äkta hardcore-pedofiler är för fina för att släppa in 90%-pedos i sin elit-gemenskap...?
Då må ha tagit SM i sämsta jämförelse. Grattis!
Citera
2021-10-19, 15:13
Medlem
Citat:
Då må ha tagit SM i sämsta jämförelse. Grattis!

"Det är inte vårt fel, han är ingen riktig nazist om han är blatte"

"Det är inte vårt fel, han är inget riktigt pedo för han knullar vuxna ibland"

Tycker jämförelsen är ganska klockren. Två exempel på folk som vägrar ta ansvar för hur deras tokstollerier leder till tråkigheter.

Den här killen ville döda pga att han bekände sig till en nazistisk våldsideologi. Då är det irrelevant om han är kvarts-lankes, kvarts-indian och halv-spanjor.

Ett pedo våldtar barn för att han är pedofil - hans övriga läggning är irrelevant...
Citera
2021-10-19, 15:16
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeisbackwards
"Det är inte vårt fel, han är ingen riktig nazist om han är blatte"

"Det är inte vårt fel, han är inget riktigt pedo för han knullar vuxna ibland"

Tycker jämförelsen är ganska klockren. Två exempel på folk som vägrar ta ansvar för hur deras tokstollerier leder till tråkigheter.

Den här killen ville döda pga att han bekände sig till en nazistisk våldsideologi. Då är det irrelevant om han är kvarts-lankes, kvarts-indian och halv-spanjor.

Ett pedo våldtar barn för att han är pedofil - hans övriga läggning är irrelevant...

Du har helt rätt
Citera
2021-10-19, 17:02
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Gissar att den genomsnittliga svenska nazisten inte vill ingå i nån gemenskap med en som är 0% etnisk svensk. Räcker nog inte med att pöjken roat sig med att klä pojkrummets väggar med diverse nazi symboler.
Men den genomsnittliga svenska nazisten hyllar en ledare som idag högst sannolikt skulle leda incelrörelsen, alternativt någon våldsam undergroundqueergrupp. Den svenske genomsnittliga nazisten hyllar Hitler som bevisligen var sexuellt oförmögen till heterosexuella förbindelser, lät bögen Hugo Boss klä honom och hans gelikar i queera uniformer och dubbade den ena havererade smygbögen efter den andra till småpåvar. Det måste var oerhört komplicerat av vara genomsnittlig svensk nazist. Att aldrig knulla är bevisat degenererande. Hitler knullade enligt trovärdiga källor aldrig. Åtminstone aldrig med kvinnor. Att hylla en bevisat degenererad ledare, som dessutom ville ha ihjäl varenda jude, trots att han själv aldrig kunde frigöra sig från misstankarna om sin egen koppling till judendomen måste sannerligen vara komplicerat. Men det är väl bara att i grupp med andra NPF-diagnostiserade idioter stoppa strutshuvudet i sanden och haila ihop så känner man sig stark och smart.

Det går inte på något sätt att snacka bort att GM var en övertygad nazist, och han är en synnerligen representativ svensk nazist. Lågbegåvad och misslyckad. NPF-en finns där som för lejonparten av de andra svenska nazisterna. Alla symboler, målningar och detaljer bevisar hans koppling till nazism och högerextremism. Hans handling är endast en i raden av meningslösa, ogenomtänkta hatbrott i nazismens namn.
Citera
2021-10-19, 17:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dismisswall
Ja, det är absolut skumt att inte gå in i sina barns rum alls.
Men är det brottligt?
Vissa här skanderar ju att föräldrarna ska få rättliga påföljder, nu säger ju inte du det, men tonläget blir rätt uppsjasat

Nej, så länge man inte har uppmuntrat barnet till att utföra våld eller annan brottslighet så tycker jag inte att man ska straffas som förälder. Men jag kan åtminstone tycka att om man har ett barn under 18 år som gång på gång gör brottsliga handlingar så bör föräldrarna få hjälp med hur de ska agera som förälder, vad man inte ska göra (typ köpa vapen osv), nån slags stöttning/handledning/föräldrautbildning. Att vara tonårsföräldrer är verkligen inte en dans på rosor jämt kan även jag tycka som har relativt skötsamma tonåringar.
Citera
2021-10-19, 17:56
Medlem
Pachacamacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Men den genomsnittliga svenska nazisten hyllar en ledare som idag högst sannolikt skulle leda incelrörelsen, alternativt någon våldsam undergroundqueergrupp. Den svenske genomsnittliga nazisten hyllar Hitler som bevisligen var sexuellt oförmögen till heterosexuella förbindelser, lät bögen Hugo Boss klä honom och hans gelikar i queera uniformer och dubbade den ena havererade smygbögen efter den andra till småpåvar. Det måste var oerhört komplicerat av vara genomsnittlig svensk nazist. Att aldrig knulla är bevisat degenererande. Hitler knullade enligt trovärdiga källor aldrig. Åtminstone aldrig med kvinnor. Att hylla en bevisat degenererad ledare, som dessutom ville ha ihjäl varenda jude, trots att han själv aldrig kunde frigöra sig från misstankarna om sin egen koppling till judendomen måste sannerligen vara komplicerat. Men det är väl bara att i grupp med andra NPF-diagnostiserade idioter stoppa strutshuvudet i sanden och haila ihop så känner man sig stark och smart.

Det går inte på något sätt att snacka bort att GM var en övertygad nazist, och han är en synnerligen representativ svensk nazist. Lågbegåvad och misslyckad. NPF-en finns där som för lejonparten av de andra svenska nazisterna. Alla symboler, målningar och detaljer bevisar hans koppling till nazism och högerextremism. Hans handling är endast en i raden av meningslösa, ogenomtänkta hatbrott i nazismens namn.
Du har helt rätt. Självklart ska svenska nazister fira när en brun pojke knivhugger en vit lärare.

Nu tänkte jag dra iväg och hugga några bögar och förväntar mig såklart att RFSL backar mig för jag har ju lägenheten full med regnbågsflaggor och är aktivist för HBTQLGTVH1Z1+ rättigheter.

Kanske är jag som är retard men bör inte utfallet vara viktigare. Det var ett dåligt nazistdåd såvida lärarn inte var jude.
Citera
2021-10-19, 19:12
Medlem
Precis påbörjat att läsa fup, någon som hunnit läsa igenom hela och kan uppdatera mig vem den blonda tjejen han har bild på är?
Citera
2021-10-19, 19:24
Medlem
Majsmans avatar
Känner igen en del memes/uttryck som han har men vad betyder "solvent"? Han skriver det lite här och där?

F.ö. tragiskt att läsa moderns syn på det hela, hon tycks bara ha försökt stå ut med allt.
Citera
2021-10-19, 19:33
Medlem
Pachacamacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsman
Känner igen en del memes/uttryck som han har men vad betyder "solvent"? Han skriver det lite här och där?

F.ö. tragiskt att läsa moderns syn på det hela, hon tycks bara ha försökt stå ut med allt.
Jag hade aldrig hört det innan och antog att det är de han kallar sig själv. Men jag har mest skummat igenom dokumenten.
Citera
2021-10-19, 19:44
Medlem
En terrorist attack alltså från en av brun skjortorna i landet.

Jag kunde se det komma.

Hur är det med er andra?
Citera
2021-10-19, 20:09
Medlem
Månader innan knivdådet på skolan i Eslöv varnade FBI svensk polis om att den 15-årige pojken hotat att utföra en skolattack.

Men det var inte den enda varningssignalen.

https://www.expressen.se/kvallsposte...-skolattacken/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in