Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-19, 18:18
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Mamman från Sri Lanka
Fadern Colombian och miljöpartist.

Gossen bar skelettmask.

Intressant detta.

Båda föräldrarna är mp.

https://data.val.se/val/val2018/vals...ar.html#id0055
Citera
2021-08-19, 18:18
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Kan ju vara en polack eller jugge? Eller en svenne som inspirerats av slödder typ AFA eller NMR...

Men bilden hos Samnytt är väl en genre-bild?
Citera
2021-08-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Är en svensk flagga lika med högerextremism? Sorgligt att det gått så långt att vissa anser det.
Klokt och distinkt inlägg. Svenska flaggan är inte högerextremism. Det är svenska flaggan ; kort och gott !
Senast redigerad av Djuse 2021-08-19 kl. 18:22.
Citera
2021-08-19, 18:20
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Araber är vita men de är inte vita.

Vit är detsamma som europeisk.
Har jag påstått det då? Jag skrev att han beskrevs som ljushyad inte mörkhyad. Herre gud!
Citera
2021-08-19, 18:20
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Det var ett fruktansvärt trams om politik i tråden, dumheter! Här är det en 15 åring som har attackerat en lärare som nu vårdas på sjukhus. Vad som gjort att 15 åringen attackerat en lärare har inte någon bakgrund i någon politik såklart!

det tror inte jag heller. men bakgrund spelar naturligtvis in på socialt (och asocialt) beteende. den i tråden omnämnda colombianska farsan har ju utmärkt sig som kommunens clown med sina utspel. han verkar minst sagt kufisk. morsan kommer från sri lanka, också miljöpartist. sammantaget blir det en salig blandning som kan ha format hans karaktär, och bidragit till det här agerandet.

jag säger inte att hans tamilska/mestis-gener har gjort honom lågbegåvad eller att han därav har sämre impulskontroll, utan att uppväxten med en sådan kuf till farsa kan ha påverkat hans självbild och beteende. addera woke-flum i skolan, så har du en riktig trolldryck.
Citera
2021-08-19, 18:21
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Det var ett fruktansvärt trams om politik i tråden, dumheter! Här är det en 15 åring som har attackerat en lärare som nu vårdas på sjukhus. Vad som gjort att 15 åringen attackerat en lärare har inte någon bakgrund i någon politik såklart!

Klart det inte är orimligt att ungen blivit påverkad av något pratande åsiktshuvud på twitch eller youtube eller whatever. Vem vet vad barnen blir matade med för propaganda? (jag har inga barn, så jag har ingen insyn alls)
Citera
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Kan ju vara en polack eller jugge? Eller en svenne som inspirerats av slödder typ AFA eller NMR...
Det får vi säkert veta tids nog.
Citera
Medlem
Tycker det är märkligt att inga klasskompisar, grannar mm kommer till tråden och berättar vad han är för typ.

Skolkade han?
Duktig i skolan?
Flickvän?
Intressen?
Citera
2021-08-19, 18:22
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Blir det sekretess för GM är 15?

Utan tvekan. Tvivlar på om vi någonsin kommer att få se en bild på honom heller. Familjen kommer att få flytta och få nya identiteter. Jag ser inte någon annan utväg.

Undrar hur det blir med farsan och hans engagemang i MP nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Nja, kommunen är väl införstådda om invandrar- och miljöpartiinslaget och mångkulturen om det hela varvid de försöker spela ned händelsen om det hela. De kunde ha sagt mordförsök eller knivattack och inte försöka få det till att låta som en olycka.

Du förväntar dig på fullaste allvar att kommunen ska sitta o spekulera om det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Han uttalar sig annars också. Men då är ju såklart tonlägget annorlunda. Skitsnack som "oacceptabelt" och annat dravel.

Det här känns riggat. Det här känns förberett. Sossarna behövde det här nu. Valrörelsan har tjyvstartat.
Menar du att sossarna arrangerat dådet? En ung SSU:are kanske?
Citera
2021-08-19, 18:23
Medlem
Mamman från Sri Lanka och pappan från Colombia.

Är sonen född i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in