2024-09-07, 10:00
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Dina sakfrågor är enbart ett snyftade och ett försök att skydda sunkiga män med ett riktigt dåligt omdöme

Nej, trams.

Men då vet du att du svamlade åtminstone. Att bli publicerad på Dumpen är mycket värre än fängelse, böter och sånt.
Citera
2024-09-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .aek
Nej, trams.

Men då vet du att du svamlade åtminstone. Att bli publicerad på Dumpen är mycket värre än fängelse, böter och sånt.

Nej, det är det inte.
Alla som är nära dig inkl arbetsgivare kommer att få veta om du får fängelse för våldtäkt av barn.
Och alla kommer att ta lika mycket eller lika lite avstånd från dig, så samma sak.

Den enda skillnaden är att allmänheten kan få reda på det om du flyttar någon annanstans
Vilket är bra
Citera
2024-09-07, 10:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Nej, trams.

Ja, det ska svida rejält för dom som tar sej till en mötesplats för att utnyttja ett barn sexuellt. Bl.a därför är det bra att Dumpen finns.
Citera
2024-09-07, 10:11
Citat:
Nej, det är det inte.
Alla som är nära dig inkl arbetsgivare kommer att få veta om du får fängelse för våldtäkt av barn.
Och alla kommer att ta lika mycket eller lika lite avstånd från dig, så samma sak.

Den enda skillnaden är att allmänheten kan få reda på det om du flyttar någon annanstans
Vilket är bra

Det är mycket värre att bli publicerad på Dumpen. Alla kommer inte få veta om man får fängelse, ingen bild på dig läggs ut och så vidare.
Citera
2024-09-07, 10:12
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, det ska svida rejält för dom som tar sej till en mötesplats för att utnyttja ett barn sexuellt. Bl.a därför är det bra att Dumpen finns.

Ja se där, du är med på det. Argumentera gärna mot KarlssonIQ05
Citera
2024-09-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Bevisbördan ligger på dig att 13 åringar tjatar till sig sex, om inte så finns inte fenomenet. Det finns vuxna som tjatar till sig sex, och de är brottet skyldig. Men de absolut flesta Dumpen fångar är sådana som Dumpen tjatar till sig, och något bevis för att de skulle komma till mötesplatsen utan Dumpens tjat finns inte. Kom med verifierad statistik så ger jag mig. Just för att undvika att det är dina fantasier som spelar in behövs statistik.
Bevisbörda? Du inte bara lever i den här tråden 24/7 på ett förbluffande maniskt sätt, du kräver att de som går i replik ska motbevisa din tes som från start är OT? Ja jävlar vilka byfånar det hänger här.
Citera
2024-09-07, 10:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Polis hade inte skapat situationen, det hade rånarna själva och polis har sedan fått reda på detta. Om det ska vara liknade Dumpen måste polis planera och initiera ett rån i rånarna, och då vet man inte om de ens funderat på ett rån utan polisens aktivitet.

Detta kan inte Dumpen ens förstå.
Du glömmer hela tiden att man alltid har ett eget personligt ansvar för vad man väljer att göra och inte göra.
Det går aldrig att komma ifrån.
Citera
2024-09-07, 10:26
Medlem
Citat:
Det är mycket värre att bli publicerad på Dumpen. Alla kommer inte få veta om man får fängelse, ingen bild på dig läggs ut och så vidare.

Läs vad jag skriver tack.
Jag skrev att de som är i din närhet kommer att få veta allt.
Och skillnaden är att med dumpen så kan folk hålla koll på dig om du flyttar
Eller om du bara är en kuf i en storstad.

Och det är bra, då man vill veta om man har en potentiell sexualbrottsling i sitt kvarter t.e.x
Senast redigerad av Karlsson05 2024-09-07 kl. 10:29.
Citera
2024-09-07, 10:27
Citat:
Läs vad jag skriver tack.
Jag skrev att de som är i din närhet kommer att få veta allt.
Och skillnaden är att med dumpen så kan folk hålla koll på dig om du flyttar
Eller om du bara är en kuf i en storstad.

Och det är bra, då man vill veta om man har en potentiell sexualbrottsling i sitt kvarter t.e.c

Det är värre att bli publicerad på Dumpen.
Citera
2024-09-07, 10:34
Medlem
Citat:
Det är värre att bli publicerad på Dumpen.

Det är sämre för en gädda att publiceras på dumpen, då han kommer att ha svårare att fortsätta med sitt sjuka beteende.
Men för allmänheten och barnen är det mycket bättre att de publiceras på dumpen
Citera
2024-09-07, 10:35
Citat:
Det är sämre för en gädda att publiceras på dumpen, då han kommer att ha svårare att fortsätta med sitt sjuka beteende.
Men för allmänheten och barnen är det mycket bättre att de publiceras på dumpen

Så där ja, nu håller du också med mig.
Citera
2024-09-07, 11:02
Medlem
Citat:
Så där ja, nu håller du också med mig.

Nej det gör jag inte!
Du sa att det är värre för dem.
Jag skrev att det är sämre för dem, då de får svårare att fortsätta med sitt beteende
Men vid en anställning där arbetsgivaren eller någon förening gör en kontroll
Så blir utfallet det samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in