Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-06, 17:54
  #121
Medlem
Absolut bästa är ju ändå när han var med i familjen dafgårds onlinetävling om att få göra dafgårds nästa frysrätt och han blir så jävla sur på killen som vinner skiten. Så tydligt dålig förlorare
Citera
2023-11-07, 13:57
  #122
Medlem
Det stämmer att han haft restaurangen vid badhuset som som hette restaurang bryggan eller korrekt namn bryggans cafe och bistro med feta skadjursaftnar som sedan blev vanlig restaurang där dem testade pizzan och harrakiiri pizzan.

Pga av ombyggnad av badhuset blev han till slut utköpt.

Han har även haft danske Kungens konditori i storknallen.

Samt alla kiosker och all servering på Borås arena så att säga att han är Nobody är inte så sant.

Han är faktikst himla trevlig faktiskt.

https://www.bt.se/sjuharads-affarer/...ditori-saljer/
Citera
2023-11-12, 20:55
  #123
Medlem
Offerviljas avatar
Det senaste Thailandsavsnittet var nog det bästa som Kapten Mat har gjort hittills. Gillade verkligen att han var så ärlig och kritisk mot maten som han testade, annars kan det ju i sådana här program bara bli att man ska hylla allting som man äter. Superbra!
Citera
2024-01-20, 19:22
  #124
Medlem
AttackHelikopter69s avatar
Vad har en kille som Kapten Mat för fel, är det autism?
Citera
2024-01-20, 19:47
  #125
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttackHelikopter69
Vad har en kille som Kapten Mat för fel, är det autism?
Han har lite roliga tix och ansiktsuttryck iallafall.
Citera
2024-01-23, 22:17
  #126
Medlem
OneTaps avatar
skön karl. ja gillar honom skarpt =) rolig grej med kaptens imagen oxå. han borde köpa en båt med youtube kosingen så blir han kapten på riktigt :P
Citera
2024-01-24, 20:54
  #127
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
skön karl. ja gillar honom skarpt =) rolig grej med kaptens imagen oxå. han borde köpa en båt med youtube kosingen så blir han kapten på riktigt :P
Jag tycker att klippen är bra ibland men kaptensgrejen är urlöjlig eftersom han inte är någon kapten. Sen är han ute och cyklar ganska ofta när han ska flasha med dyra råvaror som han inte har koll på.
Citera
2024-04-19, 15:29
  #128
Medlem
oscarianens avatar
Jag har sett en hel del med kaptenen i ett par års tid. Får en känsla av att kamerakvinnan har lite strul med spånkenintaget, kan det stämma?

I övrigt tycker jag att det är underhållande att titta på. Kollade också på hoffaavsnittet med pizzan först & fick en jävla dålig bild av honom, dryg & otroligt på. Dock så ändrades det ju mer jag tittatde på hans egna avsnitt.

Har ju blivit lite tradition att titta på Edwars gästspel inför större högtider, blir alltid så mysigt & med dricka i överflöd osv...
Citera
2024-04-19, 18:32
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AttackHelikopter69
Vad har en kille som Kapten Mat för fel, är det autism?

Vad kan du ha för fel, en arbetslös flashbackare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback