Citat:
Ursprungligen postat av
lillrufus
Ni som håller er med dessa lyx-leksaker;
- Hur mycket tid lägger ni på underhåll och rengöring?
- Bedömmer ni att ni sparan pengar med hjälp av dockan?
Jag är minst sagt lite småsugen, men är djävligt orolig för att bli påkommen.
1. Det beror ju på hur ofta, eller mycket och på vilket sätt, man använder den. Om jag bröstknullar min docka och sprutar ner brösten är det enklare rengöring än om jag sprutar i vaginan. Man kan också använda kondom t.ex. Det tar klart längre tid att rengöra vaginan än att spruta i den, så jag väntar ofta till efter kanske tre sprut eller någon vecka typ.
Underhåll har jag inte börjat med än. Men den har redan spruckit lite i munnen och borde limmas ihop där, än så länge har jag inte orkat utan bara låtit bli oralsex.
2. Hur menar du "spara pengar"? Dockan innebär ju en större utgift, sedan är det mindre extrakostnader för glidmedel, lim och ev. lagningssilikon. Om du menar istället för att köpa sex så får andra svara på det eftersom jag (ännu) inte gjort det. Men är tveksam ändå. Dockan ersätter inte en riktig kvinna, utan är som en roligare form av onani bara, enligt mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
lillrufus
Ytterligare en fråga:
Värmer ni upp dockan (till kropstemperatur) innan ni börjar leka? I så fall, hur värmer ni upp den?
Jag struntar i det. Silikon leder värme jävligt bra och det tar bara sekunder efter att jag kramar den tills den har min temperatur. Vaginan kan kännas kall men det är också i bara några sekunder efter införandet.