2021-10-02, 20:36
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Ni som har en sådan här sexdocka, hur känns rumpan och brösten på dem när ni klämmer på dem? Jag har glott på en del av de bilder som det länkas till i tråden och många av dessa dockor ser fantastiska ut. Jag kollade sedan på vissa av webbsidorna och förstår att man kan köpa fasta bröst, bröst med gelé och bröst som är ihåliga. Så hur nära känslan av äkta bröst är dessa dockors bröst när ni klämmer på dem?
På min docka är bröst och rumpa härliga att klämma på. Jag har dock aldrig känt på äkta vara av samma kaliber (dvs storlek och fräschhet) så jag kan inte göra någon direkt jämförelse. Även om ansiktet på min docka är extremt realistiskt och mycket vackert så tänder jag inte på den bara så där utan vidare, som man gör på verkliga kvinnor som är vackra och har härliga kroppar.
Jag blir som mest kåt när jag har den i famnen och känner dess nakna bröst mot min bara överkropp samtidigt som jag klämmer den på rumpan. Då brukar jag även kyssa den, vilket är gosigt och trevligt. Min har "gel implants" i både bröst och rumpa, så den är extra mjuk och fyllig på de rätta ställena.
Samtidigt är munnen mycket skönare att knulla än vaginan. Dock är det svårt att göra det och samtidigt se ordentligt för den rätta upplevelsen. Men om den ligger ner och jag sitter på den, är det häftigt att gnida kuken mot det vackra ansiktet när man är riktigt kåt och sedan stoppa in den i den sköna munnen och låta den suga (den har en inbyggd vacuumeffekt).
Citera
2021-10-05, 21:54
Medlem
Beställde en WM sexdocka (D kupa, blond och 164 cm lång) förra månaden och fick hem den idag. Vart förbluffad hur nära den var lik bilderna men en sak jag stör mig på är peruken som lätt glider av huvudet. Ska man klistra fast den eller? 😬
Senast redigerad av RacerOne 2021-10-05 kl. 22:48.
Citera
2021-10-06, 03:30
Medlem
Något klister behövdes inte. Peruken sitter väl på nu.

Hon kändes förresten tyngre än vad jag hade räknat med.
Senast redigerad av RacerOne 2021-10-06 kl. 03:38.
Citera
2021-10-06, 12:51
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Beställde en WM sexdocka (D kupa, blond och 164 cm lång) förra månaden och fick hem den idag. Vart förbluffad hur nära den var lik bilderna men en sak jag stör mig på är peruken som lätt glider av huvudet. Ska man klistra fast den eller? 😬

Dubbelhäftande tejp funkar bra. Min docka har en sån där stig-helmer slalommössa. Både gullig och cool, och sitter som en smäck
Citera
2021-10-06, 21:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Om du beställer direkt från Sino-Doll, vilka gör dockor i Kina, borde du väl kunna vara lugn att få hem din knulldocka?

Kan inte gå i god för Sino-Doll, vet inte mycket om dem.
Citera
2021-10-06, 22:02
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne

Hon kändes förresten tyngre än vad jag hade räknat med.

Så är det alltid. Min väger 28 kg, och det gäller att ha en ergonomisk lyftteknik. Över 30 kg fungerar inte för mig innan jag skaffat gymkort igen...
Citera
2021-10-09, 13:34
Medlem
RalfFarleys avatar
Hej, jag har en Pipedreams Kitty docka.
Den väger runt 35kg och det är verkligen något alldeles extra.

Svarar gärna på frågor.
Har gått i tankarna att köpa min andra docka och då kommer det kanske att bli en WM-docka från Docklandet.

Citat:
Ursprungligen postat av EllanEriksson
Jag har länge funderat på att köpa en sexdocka. Då de är relativt dyra så tänkte jag första att jag absolut inte ska ha en docka för över 10k. Men efter en del spanande och funderande så har jag nu lagt gränsen på "inte över 20k". Blir alltid så när jag ska köpa nåt rejält, samma med cykel, tv, dator, det mesta. Men jag har väl råd också..

Finns många typer av sexdockor att välja på men något jag fastnat för är WM-dolls och det är väl en av de större/kändare tillverkarna. Någon av dessa dockor kommer jag troligen att köpa;

https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-elita
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-martina
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-sammy
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-amalia

Extremt svårt att bestämma sig. Vill inte ångra mig och behöva returnera. Jag vill vara 100% säker och nöjd. Det är ganska tunga pjäser allihopa, detta är jag orolig över. Har hållit i sexdockor tidigare och de gick väl att bära när man var lite full och kåt Men hur kul är det i längden?

Nån som har erfarenhet av tyngre dockor som kan dela med sig?
Kom gärna med åsikter om mina val av dockor eller tips eller vad som
Citera
2021-10-10, 06:56
Medlem
Ni som håller er med dessa lyx-leksaker;
  1. Hur mycket tid lägger ni på underhåll och rengöring?
  2. Bedömmer ni att ni sparan pengar med hjälp av dockan?
Jag är minst sagt lite småsugen, men är djävligt orolig för att bli påkommen.
Citera
2021-10-10, 06:57
Medlem
Ytterligare en fråga:
Värmer ni upp dockan (till kropstemperatur) innan ni börjar leka? I så fall, hur värmer ni upp den?
Citera
2021-10-10, 10:05
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Jamen va fan, go for it! Sjalv hade jag kopt en Martina om jag haft rad.

https://docklandet.se/collections/mellan/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-martina

Tänk på att hon väger som en flodhäst, och det är upp till dig att kånka runt henne.
Citera
2021-10-10, 19:22
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillrufus
Ytterligare en fråga:
Värmer ni upp dockan (till kropstemperatur) innan ni börjar leka? I så fall, hur värmer ni upp den?

Det brukar följa med en fittvärmare. Det är en USB stav som stoppas in i det hål man avser använda och efter en stund ska hålet vara varmt... Den dag jag inviger min docka kommer jag ha henne under en elektrisk filt för att värma upp henne. Rengöring? Med tanke på de väger runt 30kg är det en sak åtminstone jag inte ser fram emot. Tröja och kondom på så blir det mindre slitage på henne Men de som är elite användare kan nog förklara detta närmare (rengöring). Men som sagt ta i beaktande du ska bära runt på 30 kg dövikt.
Citera
2021-10-10, 20:42
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ni som håller er med dessa lyx-leksaker;
  1. Hur mycket tid lägger ni på underhåll och rengöring?
  2. Bedömmer ni att ni sparan pengar med hjälp av dockan?
Jag är minst sagt lite småsugen, men är djävligt orolig för att bli påkommen.
1. Det beror ju på hur ofta, eller mycket och på vilket sätt, man använder den. Om jag bröstknullar min docka och sprutar ner brösten är det enklare rengöring än om jag sprutar i vaginan. Man kan också använda kondom t.ex. Det tar klart längre tid att rengöra vaginan än att spruta i den, så jag väntar ofta till efter kanske tre sprut eller någon vecka typ.
Underhåll har jag inte börjat med än. Men den har redan spruckit lite i munnen och borde limmas ihop där, än så länge har jag inte orkat utan bara låtit bli oralsex.
2. Hur menar du "spara pengar"? Dockan innebär ju en större utgift, sedan är det mindre extrakostnader för glidmedel, lim och ev. lagningssilikon. Om du menar istället för att köpa sex så får andra svara på det eftersom jag (ännu) inte gjort det. Men är tveksam ändå. Dockan ersätter inte en riktig kvinna, utan är som en roligare form av onani bara, enligt mig.
Citat:
Ytterligare en fråga:
Jag struntar i det. Silikon leder värme jävligt bra och det tar bara sekunder efter att jag kramar den tills den har min temperatur. Vaginan kan kännas kall men det är också i bara några sekunder efter införandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in