Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-08-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Vad detta har med tråden att göra vet jag ej, men jag antar att det finns en koppling tidsmässigt på 60-talet.

Har inget med det att göra med att tro och bli salig utan detta handlar om vetenskap.

Vet inte ens varför jag ens orkar diskutera detta, men jag har en befängd polare som har fastnat i konspirationsträsket., och det är en horribel skam för han som person. Han har gjort bort sig socialt på alla plan. Vi har således närt en dåre vid vår barm i många år men ju längre tiden lider desto mer vettlös har han blivit. Förnekelsen av Apolloprojektet är bara en ingrediens i hans fördärv som människa. Det kastar dock ett skimmer över hans totala volym av galenskap.

Det råder en avgrund mellan den lilla gruppen som fått för sig att jorden är platt och all jordens samlade kunskap. I ena hörnan står jordklotets enade intelligentsia med all fakta, och i andra hörnan står en liten samling stollar med hjärnspöken som fantiserar fritt utan någon som helst bildning, fakta eller kunskap.

För stollarna handlar det om en känsla att de blivit lurade och nu genomskådat "bluffen". De är troende på samma nivå som är rättrogen muslim som "vet" att Muhammed red till himlen på en åsna. Alla andra inser att det inte finns en gnutta logik i deras minst sagt originella fantasier.
Ja jag tänker då inte försöka omvända dig.
Tro det du vill tro 🙂👍
Citera
2021-08-29, 09:53
Bannlyst
Han är mördaren. Sen kan ni foliehattar säga annat.
Citera
2021-08-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Palestinier Arab. Den diskplockande muslimen mördade RFK för att RFK varit i Israel och uttalat sig positivt om bosättarna.. kort sammanfattning

Det står "Christian Arab family" från Jerusalem på wiki.
Citera
2021-08-30, 20:16
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil789
Det står "Christian Arab family" från Jerusalem på wiki.

Arab som Arab. De är helt djävla värdelösa smutsiga hundar allihop
Citera
2021-08-30, 22:21
Medlem
Sueonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Förra gången släpptes han ej då han inte visade tillräcklig ånger eller ens förstod vidden av vad han gjort.
Så han har nog mycket låg chans att frisläppas om han inte har förändrats.

Eftersom han inte begick brottet är det nog svårt att känna ånger.
Citera
2021-08-30, 22:23
Vilken jävla grej om han skulle knäppa Biden
Citera
2022-01-14, 13:37
Medlem
Ördögs avatar
Demokratiska guvernörer är otroligt hämndlystna och långsinta jävlar!

California governor denies RFK assassin Sirhan Sirhan parole

https://www.npr.org/2022/01/13/10728...=1642163732309
California's governor on Thursday rejected releasing Robert F. Kennedy assassin Sirhan Sirhan from prison more than a half-century after the 1968 slaying that the governor called one of America's "most notorious crimes."

Gov. Gavin Newsom, who has cited RFK as his political hero, rejected a recommendation from a two-person panel of parole commissioners. Newsom said Sirhan even at age 77 poses an unreasonable threat to public safety.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in