2024-05-09, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knox84
Någon som vet hur det går för Pon*us Känn*gård. Hörde han blivit farsa igen. Ovanligt lite tags på stan så tar han det lugnt

är det han som skriver SHAME överallt
Citera
2024-05-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
är det han som skriver SHAME överallt

Är jag inte helt fel ute nu så tror jag SHAME heter J*sper och är lite över 50 nu, men kan minnas helt fel, är ju en drös år sen man var ung och hängde i diverse kretsar i Östersund
Citera
2024-05-09, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Är jag inte helt fel ute nu så tror jag SHAME heter J*sper och är lite över 50 nu, men kan minnas helt fel, är ju en drös år sen man var ung och hängde i diverse kretsar i Östersund

okey hört att det var han som tände på ishallen ,erkände först men tog tillbaka det ,sen ställde hans mamma upp ock vittnade
Citera
2024-05-09, 11:29
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Tror jag vet vem du menar, eller han jag tänker på har samma beteende men är lite rundlagd.
Har gemensam vän med honom så kollade in på fb, han hade tydligen blivit avvisad från Jane Doe då han fotat/filmat.
Han kan ej ta till sig att folk inte gillar att bli fotade/filmade och sedan att det delas på nätet.
För han har rätten på sin sida
Initialer på han jag tänker på är T.P

Han har någon form av funktionsnedsättning är jag säker på.
När jag varvningen umgicks han gärna med de som var runt 16-18, tror hans menatala nivå är där någonstans

Japp det är T.P. Kanske Östersunds rent utsagt enfaldigaste människa .

Han var nyss på rättegång för nå bajs som målsägande. En riktig fikonrättegång.

Han trodde sig skulle få 100k i skadestånd

Han ska även gå tinget igen i augusti informerade han mig om, denna gång ännu fikonrättegång , några ungdomar hade puttat på honom eventuellt någon spottloska

Hur mycket tror sig T.P kunna få av brottsofferfonden denna gång ?? 200k?

Vilken idiot .
Senast redigerad av GerardDepardieu 2024-05-09 kl. 11:34.
Citera
2024-05-09, 11:55
Medlem
GerardDepardieus avatar
Ett annat original eller alkis är ju den där tandlösa gubben som grimaserar som fan och rör sig med ”tjackissteg” eller ”fylleben”

Hört att han kallas ”flygaren” eller något sådant .

Han var alagare och drev runt på stan redan när jag var tonåring , dvs 30 år sedan .
Citera
2024-05-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Ett annat original eller alkis är ju den där tandlösa gubben som grimaserar som fan och rör sig med ”tjackissteg” eller ”fylleben”

Hört att han kallas ”flygaren” eller något sådant .

Han var alagare och drev runt på stan redan när jag var tonåring , dvs 30 år sedan .

tommy flygarn kallas så för när han kommer igång brukar sträcka ut armarna i sidled
går nog mest på piller men brukar köpa 1-2 tuborg ock suga på
verkar vara väldigt snurrig ,pratar med sig själv mm
han kom fram till mig en lördag för nån månad sen ock frågade om jag ville köpa en 70:is explorer för 90 kr men jag avstod ock sa till han att om han väntar till bolaget stänger kan han nog få 4-500 för den
Citera
2024-05-09, 14:07
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaffeRiff
Undrar om ledningen för det företaget vet att dom har en knarkande pedofil som ansikte utåt. Pajasmänniska och antagligen pajasföretag.
Såg någon skrev om Tony P. Såg honom förra veckan, han måste ha gått upp 2 ton sen jag såg honom sist. Han stog då och begravde ansiktet i en mjukglass större än en gambia-dick!

Ja Tony är ett riktigt fläskberg,han trycker ibland 3 tårtbitar själv .

Han kan ju prova sumobrottning om han nyktrar till.
Citera
2024-05-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Japp det är T.P. Kanske Östersunds rent utsagt enfaldigaste människa .

Han var nyss på rättegång för nå bajs som målsägande. En riktig fikonrättegång.

Han trodde sig skulle få 100k i skadestånd

Han ska även gå tinget igen i augusti informerade han mig om, denna gång ännu fikonrättegång , några ungdomar hade puttat på honom eventuellt någon spottloska

Hur mycket tror sig T.P kunna få av brottsofferfonden denna gång ?? 200k?

Vilken idiot .

Gissar på att ungdomar går på honom då han som sagt både fotar och filmar andra människor och vägrar ta till sig att alla inte vill hamna på bild, för han har rätten på sin sida att fota/filma ute på stan.
Har diskuterat detta med honom en gång o tiden, slutade med att jag blev blockad.
Minns jag rätt så frågade han först om jag var singel.
Försökte även förklara att då han är desperat efter kärlek så kanske han inte kan förvänta sig att en ”normal” kvinna vill ha honom, utan att han får söka sig till den personkrets han tillhör, men dom tjejerna dög inte löser vad det nu var.

Var tvungen att kolla upp hur gammal han var, han är 6 år äldre än mig och han försökte gärna komma på fester där vi tjejer var runt 16-17 och han då 6 år äldre.
Visst umgicks vi med äldre killar, men hans sätt att vara var ju yngre än vad vi var då.
Det var tider det i Torvalla
Citera
2024-05-10, 18:46
Medlem
Citat:
Gissar på att ungdomar går på honom då han som sagt både fotar och filmar andra människor och vägrar ta till sig att alla inte vill hamna på bild, för han har rätten på sin sida att fota/filma ute på stan.
Har diskuterat detta med honom en gång o tiden, slutade med att jag blev blockad.
Försökte även förklara att då han är desperat efter kärlek så kanske han inte kan förvänta sig att en ”normal” kvinna vill ha honom, utan att han får söka sig till den personkrets han tillhör, men dom tjejerna dög inte löser vad det nu var.

Var tvungen att kolla upp hur gammal han var, han är 6 år äldre än mig och han försökte gärna komma på fester där vi tjejer var runt 16-17 och han då 6 år äldre.
Visst umgicks vi med äldre killar, men hans sätt att vara var ju yngre än vad vi var då.

rolig fest när man är 17 år ock det är en utvecklingsstörd 23 åring där
Citera
2024-05-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
rolig fest när man är 17 år ock det är en utvecklingsstörd 23 åring där

Han var inte särskilt välkommen av oss tjejer, men då man själv bara var inbjuden så kunde man ju inte styra vilka som kom.
Citera
2024-05-11, 09:17
Medlem
GerardDepardieus avatar
Såg en c-kändis i Östersunds ”undre värld” nyligen .

Lort-Erik!!

Har han lugnat ned sig eller kör han på forfarande??
Senast redigerad av GerardDepardieu 2024-05-11 kl. 09:37.
Citera
2024-05-14, 14:52
Medlem
Citat:

kan det här vara samma kille ?

https://www.op.se/2024-05-14/fotade-...ivit-pahoppad/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in