• 3
  • 4
2024-08-27, 06:55
Medlem
Hoppas verkligen att ssong 4 blir bttre. 3an var ett riktigt bottennapp. Ett rejlt smnpiller. Tycker egentligen det hade rckt med tv ssonger. En del serier mr bst av att ha f avsnitt.
Citera
2024-08-27, 08:10
Medlem
Novus4212s avatar
Frsta avsnittet p ssong 4 ute nu
Citera
2024-08-27, 10:25
Medlem
Trevligt. D har jag lite att kolla p nr jag kommer hem. Tycker att serien r helt ok faktiskt
Citera
2024-09-03, 18:07
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jsses s segt det knns att ta sig igenom avsnitten, r det bara jag som har svrt att se ett helt avsnitt utan att ta 10-20 minuter t gngen innan jag brjar hitta p annat?
Citera
2024-10-18, 11:21
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det r inte jttemycket aktivitet i trden, r det s bra att alla r mllsa eller r det fler n jag som inte lyckats komma lngre n till halva andra avsnittet fr att det r s ohemult spnnande?
Citera
2024-10-18, 12:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det r inte jttemycket aktivitet i trden, r det s bra att alla r mllsa eller r det fler n jag som inte lyckats komma lngre n till halva andra avsnittet fr att det r s ohemult spnnande?
Jag kom aldrig igng och titta andra ssongen, och inser nu att det kommer nog aldrig ske.
Gillade dock frsta, men jag r mer inne p scifi, fantasy, mystery och liknande, och man har en hel del att titta p dr och en del titta om fr det r s bra.

S en sdan hr serie har ltt fr mig att falla bort d.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in