2021-12-31, 21:11
Medlem
Kommer inte kunna skriva vid tolvslaget så skriver redan nu..

Hoppas att Fru Broed och övrig familj har kunnat ha lite jul trots att Broed gick bort.
Han lämnade onekligen avtryck bara under sin kort tid i den här tråden så jisses va han lär ha satt spår där ute i verkligheten!

Har tänt en marshall och den ägnas åt alla som lämnat under året.

Insamlingen tickar på och jag hoppas att fler kastar in en slant i hans minne.
~ Legend på flashback ~
Citera
2021-12-31, 21:30
Medlem
Jag kommer inte vara vaken vid tolvslaget, så jag skålar redan nu för Olika bröd, hans anhöriga. Gott nytt år
Citera
2021-12-31, 22:16
Medlem
Klickiss avatar
❤️ tack för en magisk tråd.
Gott nytt år önskas alla som behöver det och Fru Bröd.
Citera
2021-12-31, 23:36
Medlem
Skål på er!

"Så jag höjer mina glas nu i natt
Mot en plats bortom månen och Mars"
Citera
2021-12-31, 23:45
Medlem
Jag höjer jag ett glas för olikabroed nu

Tack för allt du delat med dig av

Skål 🥂🧡
Citera
2022-01-01, 00:00
Medlem
Gott nytt år OlikaBroed (Du får titta ner på de fina fyrverkerierna) med familj! Hela 52 000 kr insamlat på cancerfonden.
Jag säger bara skål! och tack för denna fina tråd.
Citera
2022-01-01, 01:52
Medlem
Seemves avatar
Jag vet inte om du fortfarande läser här inne Fru Bröd; 2021 blev inte som det var tänkt och det är med ambivalens man önskar dig ett gott nytt år.
Jag önskar om inget annat dig och släkten Bröd välmående och frid.

Herr Bröd, om än jag personligen tycker att fyrverkeri inte är något att ha så hoppas jag att du fått uppleva spektaklet från första parkett.
Senast redigerad av Seemve 2022-01-01 kl. 01:55.
Citera
2022-01-01, 02:58
Medlem
Skål för fan broed!

Vila i frid du underbar själ!
En tanke och en skål till dig!!
Citera
2022-01-01, 19:41
Medlem
Jag har idag läst igenom hela tråden som jag inte funnit mig tid att göra fullt ut tidigare. Jag önskar att jag skrivit något mer positivt. Idag fick jag som en vuxen man som aldrig träffat TS tårar i ögonen. Vilken fantastisk människa TS verkar ha varit, så stark, ödmjuk, snäll och även svarat respektfullt på respektlösa frågor. Det är anmärkningsvärt och stort. Tänker aldrig glömma denna tråd, en tråd som visar den underbara men också jobbiga sidan att vara människa. TS har fått mig att bestämma mig att bli en bättre människa, att leva mer rätt och hjälpa människor och vara mindre hatisk och arg som jag ibland tyvärr kan vara. Tack TS för att du skapade denna tråd fast du inte behövde göra det. Jag önskar att jag en dag får en vän som dig.
Senast redigerad av carlydeveloper 2022-01-01 kl. 19:45.
Citera
2022-01-01, 19:55
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
TS har fått mig att bestämma mig att bli en bättre människa, att leva mer rätt och hjälpa människor och vara mindre hatisk och arg som jag ibland tyvärr kan vara. Tack TS för att du skapade denna tråd fast du inte behövde göra det. Jag önskar att jag en dag får en vän som dig.
Kan man som människa få ett finare eftermäle än detta? ❤️
Citera
2022-01-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Jag har idag läst igenom hela tråden som jag inte funnit mig tid att göra fullt ut tidigare. Jag önskar att jag skrivit något mer positivt. Idag fick jag som en vuxen man som aldrig träffat TS tårar i ögonen. Vilken fantastisk människa TS verkar ha varit, så stark, ödmjuk, snäll och även svarat respektfullt på respektlösa frågor. Det är anmärkningsvärt och stort. Tänker aldrig glömma denna tråd, en tråd som visar den underbara men också jobbiga sidan att vara människa. TS har fått mig att bestämma mig att bli en bättre människa, att leva mer rätt och hjälpa människor och vara mindre hatisk och arg som jag ibland tyvärr kan vara. Tack TS för att du skapade denna tråd fast du inte behövde göra det. Jag önskar att jag en dag får en vän som dig.
Och jag önskar att du och vi andra försöker vara lika god vän som han tycks ha varit
God fortsättning på året till er alla!
Citera
2022-01-02, 04:44
Medlem
BiffTannens avatar
Jag bugar och bockar. Rest in perfect peace Good Sir ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem