Flashback bygger pepparkakshus!
2006-06-05, 21:10
Medlem
Tjena!

Lirade ett rackarns kul spel hromkvllen, Buzz som r musikfrgesport via din PS2:a.

Kruxet r att jag har en X Box hemma.
r det ngon som vet om Buzz eller liknande spel finns till X Box?
Citera
2006-06-07, 19:15
Medlem
presets avatar
Sappi?

Hei, jeg er norsk og dette er min frste post hper du forstr hva jeg skriver jeg jobber selv i spillbutikk og s vidt jeg vet er finnes det ikke noe "buzz liknande" spill til xbox...det er litt av drawbacket med xbox vs ps2 at du har eyetoy..buzz..singstar osv p ps2 men ikke noe lignende p xbox
Citera
2006-06-08, 08:40
Medlem
Jag frstod, tack fr det trkiga svaret!!
Citera
2006-06-08, 13:03
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeSthlm
Tjena!

Lirade ett rackarns kul spel hromkvllen, Buzz som r musikfrgesport via din PS2:a.

Kruxet r att jag har en X Box hemma.
r det ngon som vet om Buzz eller liknande spel finns till X Box?

Inte ngot musikfrgespel svitt jag vet, dremot finns TP (trivial), The bible game (dr du svarar p frgor om gamla testamentet och tvlar mot dina motstndare i gamla testamentetinspirerade spel, ruskigt kul att vara flera p) och The Guy Game dr det gller att f tjejerna att visa sina hooters
Citera
2006-06-08, 15:23
Medlem
TP och The Guy game verkar ju kanske som att det kan vara nt...
De bibliska kunskaperna dremot... Nja, de ska nog inte spelas om...
Citera
2006-06-08, 15:54
Medlem
The Guy game r ett riktigt dligt spel och definitivt inte vrt att kpas. Frgorna r alldeles fr svra fr att man ska kunna ta en spelkvll med kompisarna, det r inte heller speciellt mnga frgor s replay-vrdet r inte stort d efter en eller tv spelomgngar kan man alla svar p frgorna.
Citera
2006-06-08, 16:04
Medlem
fattonys avatar
Som preset sger r det nackdelen med X-box, att det inte finns ngra roliga "leksaker" att koppla in som till PS2an dr man kan ha mikrofoner till kareoke, Buzzers till Buzz, osv.

Men jag hller med om att Buzz r ett mycket roligt spel eftersom jag hittils har klassat alla jag lirat emot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in