2021-09-05, 22:23
Medlem
Varje gång man är sugen, men har slut på, röka så måste man in till stan. Detta tar ca 40-45 min, vilket gör det extremt omständigt, speciellt om man kommer på sånt sent på kvällarna.
Jag vet att ett flertal häromkring också röker men inga jag känner eller vet exakt vilka de är.

Hur hittar man någon kran i sitt område så man slipper hela resan till stan?
Citera
2021-09-05, 22:27
Medlem
GeleZachas avatar
Kan du inte beställa från Darknet?
Citera
2021-09-05, 22:27
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Kolla efter invandrar killar i gäng. Eller någon ung invandrare med midjeväska.

// PoK
Citera
2021-09-06, 01:40
Medlem
Fråga runt ungdomar säg typ: Sho jag känner att det luktar gott här kan ni hjälpa mig med en knatch? Pallar inte dra tre kvart in till stan för det som jag måste göra annars nu” dom kommer hajja
Citera
2021-09-16, 16:00
Medlem
Psychadelic1s avatar
Om du har någon avsides väg i närheten där du bor gå en sväng på kvällen, säkerligen flera stoners som tar den promenaden och bara fråga dom rakt ut!

Jag brukade alltid möta en snubbe när jag var ute och rökte och han gjorde samma, vi nickade bara emot varann
Citera
2021-09-16, 16:03
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

// PoK
Nån som bara står och hänger...

Kanske.
Vad vet jag.
Citera
2021-10-23, 02:54
Medlem
Ibland kan man ha tur att nån kommer fram och frågar om du röker och om du vill köpa.
Citera
2021-10-23, 22:44
Medlem
2late2saves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

// PoK

Detta funkade för mig, första bästa blatte med gucciväska. Nu när det börjar frysa på så moncler/parajumper jacka.
Citera
2022-01-22, 10:22
Medlem
Om du inte bor nära Danmark så beställ istället, springa runt och köpa bitar som inte ens är 5g för 500kr för commercial hash är ju helt tokigt och vem vill sponsra snorungarna som becknar? Visst det händer att jag själv handlar av dem men händer knappt längre, och vill man ha top shelf hash så hittar man inte det hos din lokala hemkörning...men förhoppningsvis så kommer det in i framtiden.
Citera
2022-01-22, 18:31
Medlem
Packapappaspacks avatar
Fråga vem som helst.
Värsta du kan råka ut för är väl en civilare men kanske inte så troligt.
Folk har frågat mig säkert 5 gånger på olika platser i Sverige.
Tyvärr säger jag bara och livet går vidare.

Jag har hittat många bra på gatan genom att bara fråga.
Citera
2022-01-25, 21:25
Medlem
Utopia.s avatar
Brukade beställa på Darknet men nu är flugsvamp 3 nerlagt och jag har inte orkat ta reda på alternativ. Man vill ju gärna inte betala till bombdåd och skjutningar heller, vill gärna hitta någon vettig människa som kanske odlar själv. Hade vi levt i ett annat land så hade jag övervägt att odla själv men det känns lite för risky.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in