Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-19, 21:23
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du kan ju då citera var i dokumentet det står att det var analfabeter…. Samt var det står att de inte kunde landa vanliga plan….? Klarar du det, eller ska vi konsterna att efter 20 år så finns det fortfarande idioter som kastar fram de lögnerna du just nu kastade fram…
Fakta är att de inte alls var analfabeter, och att de klarat att ta flygcertifikat, vilket man inte klarar att få om man inte kan landa… Samt, att landning kanske inte var så viktigt att få stilpoäng för i deras fall, eller vad tror du…?

Sen kan man ju kanske tycka att det är patetiskt att som du sitta och påstå att media och myndigheter ljuger, och så sitter du själv och ljuger dig blå…..

Så, det har släppts dokument, och de konspirationstroende nötter blir sura för det inte framkommer något nytt som går deras väg…

Analfabet var ett invektiv och i övrigt har du fel. Det går inte att fördjupa sig i ämnet för då hamnar man OT. Räcker att titta på HUR de tre tornen rasar för att begripa att det inte var två jumbojet som orsakade det och gropen vid Pentagon, please. Att Biden och korrupte FBI skulle släppa några dokument som beskriver sanningen är bara larvigt att tro. Jag har följt dina inlägg i tråd efter tråd så jag vet precis vad du är. Shalom.
Citera
2021-09-19, 23:43
  #14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Analfabet var ett invektiv och i övrigt har du fel. Det går inte att fördjupa sig i ämnet för då hamnar man OT. Räcker att titta på HUR de tre tornen rasar för att begripa att det inte var två jumbojet som orsakade det och gropen vid Pentagon, please. Att Biden och korrupte FBI skulle släppa några dokument som beskriver sanningen är bara larvigt att tro. Jag har följt dina inlägg i tråd efter tråd så jag vet precis vad du är. Shalom.

Du verkar inte ha ”fördjupat” dig särskilt djupt.. Det var två torn, ingen jumbojet och ingen grop vid Pentagon.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback