• 2
  • 3
2021-09-14, 17:48
Medlem
-Gustavssons avatar
35nmol är ovanligt men inte omöjligt att ha som naturlig. Kan finnas flera orsaker till det men kan vara värt att kolla upp. Kuken borde stå som ett spett så det är lite underligt att du har bekymmer där.

Kan vara sertralinet som någon nämnde ovan kan vara akromegali (ca 1 på miljonen som får det ca) men då borde du ha andra symptom för det.
Citera
2021-09-14, 17:50
Medlem
styckets avatar
Har du höga nivåer östrogen?

Då kan det vara av intresse att sluta äta livsmedel med östrogen i.

SÅ som t.ex. öl, cannabis och så vidare. Kommer inte på fler nu men det finns en hel del som gömmer sig i vår vardag. Googla lite vetja!

Sertalin och liknande piller från läkaren är bara att slänga för det är rena råttgiftet för din kropp. Börja äta hälsosamt och varierat istället och börja med olika kosttillskott och mineraler osv.
Citera
2021-09-14, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallafingrar
Jag lovar, jag har aldrig tagit ass.
Jag tar tjack eller ladd varje helg när jag festar, har provat mdma någon gång denna sommaren, tramadol & starka sömntabletter, men aldrig någon ass

Är 35 verkligen så ovanligt hög testronivå då?
Hittar ingen direkt skala på vad som är normalt eller inte

Jag tycker inte att du ska vara orolig över östronivåerna, det du behöver göra nu på direkten är att gräva fram dina pungkulor från arslet och sluta med massa antidepp piller, tjack och ladd. Det är framförallt anledningen till vrf din kuk inte fungerar trots 35nmol. Det du sysslar med är självskadebeteende.
Senast redigerad av bodyfass 2021-09-14 kl. 19:21.
Citera
2021-09-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Jag tycker inte att du ska vara orolig över östronivåerna, det du behöver göra nu på direkten är att gräva fram dina pungkulor från arslet och sluta med massa antidepp piller, tjack och ladd. Det är framförallt anledningen till vrf din kuk inte fungerar trots 35nmol. Det du sysslar med är självskadebeteende.

Du har så rätt, det är dags för förändring för jag vill inte se ut så här!
AntiDepp skiten har jag slutat med sen några månader tillbaka, jag accepterar hellre att jag är ett ångestbarn istället för att gå på massa piller med fejkad lycka & där man inte känner ett piss!

—————————

Doktorn ringde förövrigt idag om mina värden.
Han tyckte inte att någonting såg onormalt & tyckte heller inte att mitt testro va ovanligt högt.

Det höga östrogenet kunde enligt honom bero på soja produkter (vad jag vet så har nog bara min whey80 det så är jag lite kluven om jag ska sluta med den eller inte (kör en om dagen till frukost)
Han rekommenderade mig att lägga om kosten samt ligga på kaloriunderskott (vilket redan va min plan) & även se till att jag får i mig mera broccoli, vitkål & andra kolsorter för det hjälper till att hålla nere östrogen.

Så jag tänkte lägga mig på runt 2000kcal om dagen, fortsätta gymma 4 gånger i veckan (som jag gjort 4v tillbaka nu igen) samt få in PW 40-45min varje kväll sen får vi se hur kroppen svarar.

Ska läsa på bättre om kost & försöka hitta ett vettigt kostschema alt betala någon för att göra ett till mig.

Jag tackar alla för svar jag fått, det har blivit en del intressant läsning dom senaste kvällarna!
Citera
2021-09-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallafingrar
Du har så rätt, det är dags för förändring för jag vill inte se ut så här!
AntiDepp skiten har jag slutat med sen några månader tillbaka, jag accepterar hellre att jag är ett ångestbarn istället för att gå på massa piller med fejkad lycka & där man inte känner ett piss!

—————————

Doktorn ringde förövrigt idag om mina värden.
Han tyckte inte att någonting såg onormalt & tyckte heller inte att mitt testro va ovanligt högt.

Det höga östrogenet kunde enligt honom bero på soja produkter (vad jag vet så har nog bara min whey80 det så är jag lite kluven om jag ska sluta med den eller inte (kör en om dagen till frukost)
Han rekommenderade mig att lägga om kosten samt ligga på kaloriunderskott (vilket redan va min plan) & även se till att jag får i mig mera broccoli, vitkål & andra kolsorter för det hjälper till att hålla nere östrogen.

Så jag tänkte lägga mig på runt 2000kcal om dagen, fortsätta gymma 4 gånger i veckan (som jag gjort 4v tillbaka nu igen) samt få in PW 40-45min varje kväll sen får vi se hur kroppen svarar.

Ska läsa på bättre om kost & försöka hitta ett vettigt kostschema alt betala någon för att göra ett till mig.

Jag tackar alla för svar jag fått, det har blivit en del intressant läsning dom senaste kvällarna!
Svartpeppar på en sked med gurkmeja är bra för att få ner Östrot. Finns även d vitamin kapslar med gurkmeja och svartpeppar i visa hälsokostbutiker.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in