Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Så du försöker alltså mumla dig ur det. Du har fått konkret information och du vågar inte ens bemöta det. Alla kan ha fel och det är ingen större fara med det. Men att springa med svansen mellan benen när man blir motbevisad inger ingen respekt direkt. Du svamlar bara om saker du inte kan.
Tja, alla kan se här att du inte kan hålla isär en skada på en bränslestav med nybyggnad.
Tänker du dig att det skall inge någon slags respekt.
Och de som sett den tidigare ordväxlingen har sett att du påstått att en video falsifierar samtliga mina påståenden. Och när jag då frågar om ett påstående du citerade så lipar du över att det påståendet inte ingick. I din värld ingår inte det påståendet du citerade i alla mina påståenden.
Jaha, och vem menar att det inger respekt?
Sedan har jag bett dig komma med något som falsifierar att "näringslivet är oroliga över att övergången till fossilfri elproduktion inte går tillräcklig snabbt".
Men det har inte kommit några svar.
En tänkbara förklaring, eftersom du blandar in kärnkraft, är att du ser kärnkraft som fossil.
Men som sagt så är det helt tom med substans från din sida.
(Och det är väl kanske lika bra att du inte försöker, givet kvaliten på dina inlägg).