Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-15, 17:56
  #1
Medlem
Någon som har en recension från ett besök hos någon thai massage i Trollhättan .
Ska dit i helgen å är nyfiken .......
Citera
2021-09-17, 19:12
  #2
Medlem
Så , nu är jag uppe utanför Trollhättan ...
Har provat tre olika thai salonger ....
Den första pillade å retades , men ville ha hutlöst betalt för ett handjobb . Så det sa jag nejj till .
Dom andra två var seriösa salonger . Inte en antydan, handuken flyttades runt . Mycket bra massage .
Så jag får väl leta vidare i morron , om jag pallar .

Annars får det vänta tills jag åker hem på söndag .
Citera
2021-09-19, 07:03
  #3
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biker-6
Så , nu är jag uppe utanför Trollhättan ...
Har provat tre olika thai salonger ....
Den första pillade å retades , men ville ha hutlöst betalt för ett handjobb . Så det sa jag nejj till .
Dom andra två var seriösa salonger . Inte en antydan, handuken flyttades runt . Mycket bra massage .
Så jag får väl leta vidare i morron , om jag pallar .

Annars får det vänta tills jag åker hem på söndag .
Vad innebär hutlöst?`
Jag var på ett ställe i Thn, där det teasades rätt bra, men när jag antydde att jag var intresserat av mer, så sa hon "du ska väl duscha nu". Jag vet inte om hon menade att jag skulle fixa saken själv, när hon nu gjort "halva jobbet" eller om jag skulle duscha kallt? :-)
Citera
2021-09-19, 12:28
  #4
Medlem
800 för handjobb= hutlöst
Nu hemma i Skåne igen , problemet åtgärdat ! 🤣😉
Citera
2021-09-19, 16:40
  #5
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biker-6
800 för handjobb= hutlöst
Nu hemma i Skåne igen , problemet åtgärdat ! 🤣😉
Ja, det var hutlöst!
Citera
2021-10-02, 07:59
  #6
Medlem
Rompers avatar
Bege dig till Vargon, där är det mord domda Lhinda och Diana som huserar. Tydligen alltid oppet om du tar med en dos "up the nose"
Citera
2021-10-11, 09:30
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Vad innebär hutlöst?`
Jag var på ett ställe i Thn, där det teasades rätt bra, men när jag antydde att jag var intresserat av mer, så sa hon "du ska väl duscha nu". Jag vet inte om hon menade att jag skulle fixa saken själv, när hon nu gjort "halva jobbet" eller om jag skulle duscha kallt? :-)

Vilket ställe kan de ha varit tro?
Citera
2021-10-11, 09:47
  #8
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druyz123
Vilket ställe kan de ha varit tro?
Då stället inte erbjuder extratjänster, så kan jag väl antyda att det är strax söder om torget.
Citera
2021-10-16, 13:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Bege dig till Vargon, där är det mord domda Lhinda och Diana som huserar. Tydligen alltid oppet om du tar med en dos "up the nose"
Detta låter ju inte speciellt lockande
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback