Hej flyttar ut nu och det finns en skavank i golvet, vet inte om det är jag som har gjort det eller ej, finns lite svagt att ja tappade mikron nångång när jag diskade.
Men kan ja bli ersätts skyldig för detta?
Hej flyttar ut nu och det finns en skavank i golvet, vet inte om det är jag som har gjort det eller ej, finns lite svagt att ja tappade mikron nångång när jag diskade.
Men kan ja bli ersätts skyldig för detta?
Jag hade krävt ett besiktningsprotokoll från den senaste besiktningen och om det hade stått attb golvet var helt där utan märken hade jag betalat annars inte.
Om du bott "svart" dvs i 2:a eller 3:e hand utan kontrakt så behöver du inte bry dig. Det finns inget personen du hyrt av kan göra för att göra dig ersättningsskyldig som inte riskerar att denne förlorar sitt kontrakt så strunta i det.
Med reservation för att det är svårt att se vad det är för sorts golv kan du alltid pröva kemiskt trä / träfiller/ spackel. Arbeta sen med olikfärgade pennor för nyans. Kommer inte bli perfekt, men kan bespara dig ett nytt golv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!