Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Har ju inte sagt det du sa jag skulle säga
Nej är inte för detta alls. Men får vi inte thc så ge oss hhc så länge.
Det finns naturligt men skapas genom process.
Var dock inte rädd för HHC-produkter.
De är svaga och kommer inte orsaka att någon hamnar i droghelvetet.
Jag förstår det är mycket bättre än andra sjukt starka cannabinoider och jag vill dom inte klassar detta HHC då det verkar vara det närmsta vi kommer till THC men det ger visst biverkningar. Har läst många som fått skumma biverkningar som huvudvärk mm minns inte alla nu. Fast Sverige kommer klassa detta det vet jag men vet oxå att vanligt cannabis kommer bli lagligt om 7-8år max kanske innan.
Fast en sak till vill jag få sagt som är känt sedan länge om cannabis och det börjar även det komma ut och det är att cannabis ska man intaga som te för när du bränner THC blir det faktiskt farligt för hjärnan.
Orkar inte mera men tycker ändå det är upp till var och en att få välja vad dom vill göra.
Som sagt alkohol är lugnt och är enligt mig och många flera en av de farligaste droger som finns. Alkohol tar ut alla levande ämnen från allt så tänk på det när du dricker att din själ tar skada men detta vet dom om och just därför är det lagligt. Dom har gjort så mycket studier nu på folk som faktiskt fått sin drog dom föredrar eller behöver och alla kunde återgå till normalt liv igen men inte dom som drack alkoho l🤔
Det är tyvärr designat så och även kriget mot droger har visat varje gång är fel sen där dom legalisera där minskar användandet både i Portugal och nu Kanada som nästan legalisera allt. Sjukt men även det första spice som kom var lugnt men klassades sen kom det helt sinnessjuka sorter som döda till och med men blir så tyvärr.