Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-05, 20:30
Medlem
Hej! Har haft städhjälp av en firma typ varje vecka i 1 års tid men har funderat på att börja städa själv istället. Men har märkt att städfirman är verkligen riktigt bra på städning och har rätt rengöringsmedel osv. Jag kan inget sånt. Tror ni jag skulle kunna fråga städfirman om jag skulle kunna få vara med på en städning för att lära mig mer?
Blir dom arga då tror ni?
Vad tror ni jag kommer få för reaktion?
Citera
2021-10-05, 20:36
Medlem
Haajibs avatar
De vill inte bli störda, utan har ett schema att passa. Men du kan ju alltid ställa frågan vad kemikalierna har för namn
Citera
2021-10-05, 20:57
Medlem
du menar att de ska lära upp dig så de blir utan en kund ?
Citera
2021-10-05, 20:58
Medlem
Blaze.s avatar
Dom blir nog snarare osäkra och tror att dom har gjort ett dåligt jobb och att det är därför du ska va med och kolla. Så nej det låter som en kass idé.
Citera
2021-10-05, 20:59
Medlem
Är du aldrig hemma när dom städar?
Citera
2021-10-05, 21:08
Medlem
Stenballes avatar
Okej, så du jobbar som städare, har själv städhjälp och vill att de ska lära upp dig?
(FB) Jobba som städare på gymnasie. Finns de chans jag kan få ligga med tjejerna?
Citera
2021-10-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Okej, så du jobbar som städare, har själv städhjälp och vill att de ska lära upp dig?
(FB) Jobba som städare på gymnasie. Finns de chans jag kan få ligga med tjejerna?

Och alldeles nyss gick han på A-kassa… (FB) Vad händer om man är sen med tid rapporten på a-kassan?
Ombytlig kille…
Citera
2021-10-12, 21:12
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Har haft städhjälp av en firma typ varje vecka i 1 års tid men har funderat på att börja städa själv istället. Men har märkt att städfirman är verkligen riktigt bra på städning och har rätt rengöringsmedel osv. Jag kan inget sånt. Tror ni jag skulle kunna fråga städfirman om jag skulle kunna få vara med på en städning för att lära mig mer?
Blir dom arga då tror ni?
Vad tror ni jag kommer få för reaktion?

Ska du fråga det FB? Det är väl bara att fråga dom direkt. Herregud vad är det med folk nu för tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in