• 7
  • 8
2021-10-16, 15:14
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotfruktfisk
Precis så jag minns den gamla också! Plus att det var en viss skillnad på konsistensen, den gamla var liksom tjock men ändå rivning medan bea nu för tiden känns mer "gummiaktig" (if that makes any sense?) alltså inte som gummi rakt av men liksom mera åt majonäshållet än såshållet så att säga...

Japp, den nutida beasåsen känns mest billig, såsom att någon bara slafsat ihop lite majonnäs i princip, inte alls den gamla ”lyxiga” såskänslan.

Blir nästan illamående av den nutida bean just därför att den är alltför fet och ”majonnäs-aktig”. (Jag kan ibland äta majonnäs men då i mkt små mängder, just för att det mest smakar fett och inte så mkt annat). Måste som sagt prova Garant-bean också för att se om den kanhända är någotsånär lik den gamla… man lever på hoppet hehe.
Citera
2024-11-19, 00:02
Medlem
Kokt-Med-Broeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Japp, den nutida beasåsen känns mest billig, såsom att någon bara slafsat ihop lite majonnäs i princip, inte alls den gamla ”lyxiga” såskänslan.

Blir nästan illamående av den nutida bean just därför att den är alltför fet och ”majonnäs-aktig”. (Jag kan ibland äta majonnäs men då i mkt små mängder, just för att det mest smakar fett och inte så mkt annat). Måste som sagt prova Garant-bean också för att se om den kanhända är någotsånär lik den gamla… man lever på hoppet hehe.

Ja, vad hände egentligen? Inte har det väl blivit direkt bättre på ytterligare 3+ år...
Finns det verkligen inget dugligt köpealternativ?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in