2021-10-14, 14:52
Medlem
flytandelyckas avatar
Hej,

Kollar på lite möbler och kom över sidan popfurniture.com där jag hittade mycket av det jag letade efter. Har dock aldrig hört talas om sidan tidigare. Vet ni om denna sidan är att lite på? Vad har ni för erfarenheter av sidan?
Citera
2021-10-14, 15:14
Medlem
hur menar du?
de säljer alltså mycket möbler "inspirerade" av klassiker men som alltså är kopior.
jag kan däremot inte uttala mig om de levererar varor som d betalar för men jag tycker att det ser legit ut - särskilt då de inte utlovar original utan just inriktar sig på kopior.
de sidor som tex lurar skjortan av kunden genom att inte leverera tex lacoste-pikéer utger sig ju just för att sälja äkta lacoste-kläder billigt.
Citera
2021-10-14, 15:18
Medlem
flytandelyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
hur menar du?
de säljer alltså mycket möbler "inspirerade" av klassiker men som alltså är kopior.
jag kan däremot inte uttala mig om de levererar varor som d betalar för men jag tycker att det ser legit ut - särskilt då de inte utlovar original utan just inriktar sig på kopior.
de sidor som tex lurar skjortan av kunden genom att inte leverera tex lacoste-pikéer utger sig ju just för att sälja äkta lacoste-kläder billigt.

Ja men exakt. Jag vet om att det är kopior men jag vill ju inte köpa något utan att få varan skickad till mig.
Citera
2021-10-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flytandelycka
Hej,

Kollar på lite möbler och kom över sidan popfurniture.com där jag hittade mycket av det jag letade efter. Har dock aldrig hört talas om sidan tidigare. Vet ni om denna sidan är att lite på? Vad har ni för erfarenheter av sidan?

Ser legit ut där jag kollat.

men gör köpet på "bankort/kreditkort" visa/mastercard.
så kan du alltid vända dig till "din bank" och begära chargeback/clawback om det blir problem.
Citera
2021-10-14, 15:22
Medlem
flytandelyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Ser legit ut där jag kollat.

men gör köpet på "bankort/kreditkort" visa/mastercard.
så kan du alltid vända dig till "din bank" och begära chargeback/clawback om det blir problem.

Tack för inputen! Får se hur jag gör.
Citera
2021-10-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flytandelycka
Tack för inputen! Får se hur jag gör.

finns det inte möjlighet att betala med faktura?
då behöver du ju inte betala förrän du fått varan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in