• 2
  • 3
2021-10-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Välstädat där ute verkar det som, det var en försvarsexpert som hade detta ute.

En sida som pratar om det, lite blandat - urssprungsrapporetn talade om att bland annat USA skulle ha en befolkning 2025 på 54 miljoner individer, detta från nuvarande 327 miljoner.

https://truth11.com/2020/07/20/deage...ecasts-rocker/

Men mycket utraderat om denna rapport skapad före covid-19, Sverige skulle ha runt 6 miljoner människor kvar.

Mycket insatt person som skapade rapporten, med finmaskigt kontaktnät inom underättelseverksamheten.

Om det inte är dom "livsviktiga nödvändiga sprutorna" som kommer stå för den massiva folkminskningen till 2025, så vet jag inte vad det kan vara.

Kanske kommunisternas favoritvapen, massvält?

Det är skrämmande. Har också märkt att mina sökord och träffar inte överenstämmer med förra träffarna jag minns. Har märkt att träffarna minskat i antal även.
På mina gamla webläsare kunde jag ordna bokmärkena strukturerat , nu kan man tagga dessa i firefox men inte få överblick , likaså i Brave , inga tags.

Har börjat göra en Cntrl + S istället och sparar sidorna i mappar på hårddisken istället.

Den sidan jag tänkte på var riktigt proffsig statistik sida , militärt tror jag men ändå "poppig" layout. Massa statistik som var skrämmande med befolknings trender mm

Återkopplar om jag hittar igen.

Edit :
deagel.com var sidan jag tänkte på.
Senast redigerad av testaros 2021-10-21 kl. 22:14.
Citera
2021-10-21, 22:17
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Det är skrämmande. Har också märkt att mina sökord och träffar inte överenstämmer med förra träffarna jag minns. Har märkt att träffarna minskat i antal även.
På mina gamla webläsare kunde jag ordna bokmärkena strukturerat , nu kan man tagga dessa i firefox men inte få överblick , likaså i Brave , inga tags.

Har börjat göra en Cntrl + S istället och sparar sidorna i mappar på hårddisken istället.

Den sidan jag tänkte på var riktigt proffsig statistik sida , militärt tror jag men ändå "poppig" layout. Massa statistik som var skrämmande med befolknings trender mm

Återkopplar om jag hittar igen.

Edit :
deagel.com var sidan jag tänkte på.

Jepp, sidan utraderad - hittar bara spridda länkar som den här: https://nobulart.com/deagel-2025-forecast-resurrected/

Nej internet är järnhårt censuerad numera, går inte att hitta något längre.

Shit is going down fast...

Finland verkar klara sig bäst, mest PGA fungerande civilförsvar och stora välfyllda mobförråd.
Senast redigerad av SmyghukareN 2021-10-21 kl. 22:25.
Citera
2021-10-21, 22:30
Medlem
Citat:
Jepp, sidan utraderad - hittar bara spridda länkar som den här: https://nobulart.com/deagel-2025-forecast-resurrected/

Nej internet är järnhårt censuerad numera, går inte att hitta något längre.

Shit is going down fast...

Kollar på trend statistiken 2025 och Sverige minskar befolkning med ~25% , Schweiz med 33% , Frankrike med 41% , Tyskland med 65% , UK 72% , Irland % mm

Äckligt !
Citera
2021-10-21, 22:39
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Kollar på trend statistiken 2025 och Sverige minskar befolkning med ~25% , Schweiz med 33% , Frankrike med 41% , Tyskland med 65% , UK 72% , Irland % mm

Äckligt !

Ruggiga 4 år vi har framför oss, hela det som förr kallades Väst kommer bli plågsamt utraderat.

Är tredje världskriget vi ser, och vi kommer tillhöra förlorarsidan.

Vinnare är Kina, som jag tror driver kriget med biologiska vapen, fast ingen verkar fatta något.

WHO - Kina som huvudsponsor, WEF lika så, Klaus Schwab och Xi Jinping är mycket nära vänner.

Problemet är att länder som är multikulti är sämst rustade för hårda och dåliga tider, därav Tyskland som närmast utraderas.

Vi har noll beredskap och beredskapsförråd numera, välplanerat folkmord mao.
Citera
2021-10-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ruggiga 4 år vi har framför oss, hela det som förr kallades Väst kommer bli plågsamt utraderat.

Är tredje världskriget vi ser, och vi kommer tillhöra förlorarsidan.

Vinnare är Kina, som jag tror driver kriget med biologiska vapen, fast ingen verkar fatta något.

WHO - Kina som huvudsponsor, WEF lika så, Klaus Schwab och Xi Jinping är mycket nära vänner.

Problemet är att länder som är multikulti är sämst rustade för hårda och dåliga tider, därav Tyskland som närmast utraderas.

Vi har noll beredskap och beredskapsförråd numera, välplanerat folkmord mao.

Vet inte hur de får fram såna siffror och att ingen från dessa länder klagar eller kräven en förklaring. Vad gör oppositionen i dessa länder ? Kanske så att alla invigda redan har accepterat sina öden och bara maler tid.
Citera
2021-10-22, 11:53
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Vet inte hur de får fram såna siffror och att ingen från dessa länder klagar eller kräven en förklaring. Vad gör oppositionen i dessa länder ? Kanske så att alla invigda redan har accepterat sina öden och bara maler tid.

Alla invigda, typ då våran Stefan Löfven, Carl Bildt med flera är lovade att få beskydd undan den annalkande katastrofen.

Men majoriteten av dessa medhjälpare till katastrofen är helt lyckligt okunniga om att dom arbetar i sin anletes svett för att ta död på sig själva.

Är slutet på den "vita" världen vilket har varit judarnas önskemål länge nu, slutet för USAs dominans, slutet för judarna som maktfaktor, slutet för Israel som stat.

Tror det ligger en judisk profetia i botten, 6 miljoner skulle dö för staten Israel skulle återuppstå, ett stort rike skall falla för att det judiska världsherraväldet skall komma, så sådana galenskaper ligger i botten och styr världen mot död och undergång.

Och nej, jag är inte "nazist" eller jude hatare, men vem har makten i alla nyckelpositioner som bank och finans, tidningar media med mera.
Citera
2021-10-22, 14:51
Medlem
Citat:
Alla invigda, typ då våran Stefan Löfven, Carl Bildt med flera är lovade att få beskydd undan den annalkande katastrofen.

Men majoriteten av dessa medhjälpare till katastrofen är helt lyckligt okunniga om att dom arbetar i sin anletes svett för att ta död på sig själva.

Är slutet på den "vita" världen vilket har varit judarnas önskemål länge nu, slutet för USAs dominans, slutet för judarna som maktfaktor, slutet för Israel som stat.

Tror det ligger en judisk profetia i botten, 6 miljoner skulle dö för staten Israel skulle återuppstå, ett stort rike skall falla för att det judiska världsherraväldet skall komma, så sådana galenskaper ligger i botten och styr världen mot död och undergång.

Och nej, jag är inte "nazist" eller jude hatare, men vem har makten i alla nyckelpositioner som bank och finans, tidningar media med mera.

Visst vill judar och evangelister påskynda sin/jordens undergång när de väl har samlats i sitt Stor-Israel men tänk även att judarna nu har börjat söka en ny värd för sitt parasiterande , Kina , de har alltid lyckats ta sig till de starka imperierna (som Ottomanerna , Habsburgarna , Brittiska Imp. , USA mfl) innan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in