Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2021-10-22, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzsx0809
Även katoliker i Filippinerna. Otroligt utbrett med omskärelse här nere.

Intressant, det visste jag inte. Men Jesus själv var ju jude och omskuren så..
Citera
2021-10-22, 17:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är hennes skyldighet att kunna lagen.
Ändå krävs inga tester etc för att bli svensk medborgare....
Citera
2021-10-22, 19:55
Medlem
Vi är medvetna varelser som måste ta ansvar för vår omedvetenhet.

Jag kan inte gå in och råna en bank, för att därefter skylla på att jag var inte medveten om att det var olagligt.

Eller döda någon, för att därefter skylla på att jag var inte medveten om att det var olagligt och att jag hade rimliga skäl.

Eller tatuera sin bebis svart,för att därefter skylla på att det är viktigt enligt min tro att jag har en svart bebis och att det är lagligt i mitt hemland...
Senast redigerad av S0urce 2021-10-22 kl. 19:59.
Citera
2021-10-22, 22:37
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Icke-medicinsk omskärelse på småpojkar är ett övergrepp och bör bestraffas med fängelse.

Jävla avskum
Självklart. Dessutom hör det till att kunna lagarna i det land du vistas i. Kom och försök med den i rätten. "Jag kunde inte just den lagen".
Citera
2021-10-22, 22:41
Medlem
neuron-drones avatar
Det är väl som när vemsomhelst bryter mot lagen och inte vet om det. Man får ta straffet ändå. Man har aldrig kunnat försvara sig med att man inte vet. Vet man inte om att man straffas även om man inte vet, så kommer straffet. Japp.
Citera
2021-10-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Är det olagligt för någon annan då, menar du?

Jag lovar, om ett uttryckligt omskärelseförbud redan finns eller kommer att lagfästas, så kommer det på något vis att ändå ge undantag för Juden, som vi är skyldiga så mycket, eftersom vi skickade dem nästan allihopa till Hitlers Gaskammare!
Citera
2022-03-29, 17:49
Medlem
Man kan inte skylla på att man inte vet. Men i detta fall tror jag på dem. Men det förändrar inte straffansvar.
Citera
2022-03-30, 04:38
Medlem
I världen utanför Sverige så är manlig omskärelse mer än vanligt.
I USA omskärs 90% av alla män.
I många länder är der kulturellt.
Citera
2022-03-30, 06:47
Medlem
Könsstympning av pojkar är värre än omskärelse av flickor. Fler nervändar i förhud än klitoris och blygdläppar. Just saying.

Jag är själv muslim (convertit) och bor i Indonesien. Jag har en unge av varje sort och det skulle aldrig någonsin falla mig in att skära i mina barns könsorgan. Det är ju helt jävla sjukt att det ens diskuteras i Sverige. Förbjud allt skärande i barn tills de bli gamla nog att bestämma själva!!!

Jävla svineri.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in