Citat:
Varför är du så defensiv och upprörd om du inte gjort nått fel? Har flera av dina tidigare grannar sagt att du aldrig brukar göra nått ljud och trott att du varit ”död? Varför skulle dina grannar säga det? Vad är oddsen? Jag tror garanterat du lever om mycket mer än vad du säger att du gör men har noll självinsikt. Rannsaka dig själv och har du verkligen inte levt om så har du ju inget att va orolig över, Specielt om det bor tre barn bredvid som grannen inte klagar över.
Så jag har bott i min nya lägenheten sedan juni månad allt gick super galant fram till NU. jag har tidigare fått höra från grannar att jag hörs knappt att dom ibland får lust att plinga på mig om jag lever eller inte osv... men just idag blev jag exremt sur får ett samtal från fastigheten jag hyr från och säger att en granne som bor under mig har ett o annat klagomål .. jag blir paff och frågar så som vadå? Att jag flyttar på möbler hela tiden på dagen NEJ FEL JAG JOBBAR HELA DAGEN SÅ VIDARE INTE MIN KATT SIMBA FÅ FÖR SIG ATT MÖBLERA OM NÄR JAG INTE ÄR HEMMA. Han störs sig på att jag går i min lägenhet för enligt han så går jag tunga steg. Lol bara detta var droppen. Och jag säger till fastigheten att jag har en bäddsoffa vilket kanske kan störa när jag drar ut den men jag drar ut bäddsoffan kl 18.00 och lägger undan den när jag vaknar. Ringde hyresrätt föreninge och dom satt jag lever som vanligt. Jag har en son som har autism och han gör knappt något ljud alls. Men däremot så har jag en granne som har 3 ungar som härjar och håller på i trappan men det verka han inte störa sig på trots att dom hänger vid hans trappa och håller på. Vad kan jag göra? Min pojkvän ska komma ikväll hem till mig en stund för att gubben ska komma till mig o berätta vad som stör honom!!!! Och helst ska jag inte bara själv hemma.