• 3
  • 4
2024-08-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Fast det är faktiskt en grej att fingra sitt anus, alltså som är vedertaget för många.
a.) det är enkelt och lättillgängligt
b.) kan vara av hygieniska skäl, sanitära anledningar, kolla om man är ren i rumpan
c.) kinkyfaktorn, hur många fingrar får man upp, vilket finger passar bäst, i vilket ställning, hur smakar fingret
d.) skammen också att fingrar inte ska upp i rumpan men ändå gör folk det
e.) likadant som att man kan se på folks läppar hur deras röv-ring ser ut så kan man se på folk om dom stoppat upp saker lite för långt i deras anus genom ett visst sken utav "död ansiktsmask" (an-skits-mask)
A horru det är så det funkar? Ja där ser man man hade jag ingen aning om... .
Ja hopp fetta är bäst
Citera
2024-08-26, 11:53
Medlem
Aurvang82s avatar
Jag har alltid uppskattat rumpor över bröst...rimmade min flickvän redan som 16-17åring,(jo, det var mysigt och helt okej efter vad HON tyckte..)
Kanske nåt finger, (då och då..)
Men hon var rädd att d skulle göra ont bara...Om man BARA hör erfarenheter att det gör ont, och INGEN som pratar om att de rycker om det, njuter av det..om d bara är för att det är "lite förbjudet"/tabu, kan ju kåta upp vissa, som hillar maktspel/bekräftelse etc...
Ett duktigt bra kk, jag träffade sen, tog den gärna i 2an lite då o då, med bara försatsen som lubrication... mkt 3vligt.
En annan ung flickvän frågade om jag haft anal6 med nån förut, jag svarade att "jo, ja det har jag" och att om man bara litar på varandra, o vill ge varandra njutning, och inte glömma att smörja. Hon verkade nyfiken, varpå jag sa" ja, men spring och hämta olivolja då, så kan vi göra ett försök"...
Bara man är med kvinnor som vet att hålla efter sig...att sköta sin hygien och är d så att hon är risig i skåpet, så kan man åka 2a en annan dag liksom...
Citera
2024-11-04, 17:50
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000
Senaste läckta bilderna på zara larsson är väl ganska talande för dagens generation svenska kvinnor. Ett stort fokus på just bajshålet. Det ska töjas ut. Det är fingrar däruppe. Det är buttplug med mera.

Varför är just svenska kvinnor så besatta av sitt anus? Anus-analen? Bajshålet?

Varför????

Analsex är skönt så om flera upptäcker det så är det bra tycker jag, jag varvar gärna mellan fittan å röven om jag får tilfälle.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in