Citat:
Ursprungligen postat av
Trestyckenankare
Skitsnack, det är inget hokus pokus med vaccin. Lägg ner.
Det finns väl bra vaccin... Men det här??
"Ta en spruta.. happ den funkade inte. Ta en till. "Oj den funkade inte så bra som vi hoppades på." - Ta en till. "Medan vi utvärderar effekten av den tredje" så kan vi fundera över nästa och hur bra det är med credit scores baserat på hur många sprutor ni tagit". Ta en till... Hmm Vänta.. ta en till!
Vissa länder köpte in 9, uppåt 11 doser per person(!) av de första labbrona-vaxsprutorna. Inget hokus pokus här inte, inget döljande av relevant info, bara öppna kort och ärlighet utan andra intressen av kontroll eller enorm vinst här....hur i helvete kan det fortfarande finnas folk som försvarar denna totala skandal, till och med massvaccinationer utanför riskgrupper... Helt tappat...
Till ämnet om familjen wahlgren ens valde att sätta dessa helt poänglösa sprutor i ungarna trots att de inte är i riskgrupp, eller isåfall om det är relaterat vet jag givetvis inte.
Jag såg inte om hon propagerade för det heller. Kan någon länka isf. Jag var allmänt ointresserad om hela hysterin för att det var uppenbart överväldigande tydligt att det var massor av propaganda och lögner kring det hela. Hur många kunde missa det förstår jag inte.