2021-11-13, 11:41
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
”Den polske läkarens sista ord när han tog sin vaccinspruta gick ut på att håna personer som varnar för att vaccin kan vara farliga. Senare avled han av hjärtstopp, rapporterar Life Site News.”

Hjärtstopp var dödsorsaken. Inte covid-19.
Finns inget som visar att det orsakar hjärtstopp.
borskungen… Inavlad tattare…

T ex, här ser du vad jag menar med mitt andra inlägg:
Citat:
The game was immediately called off; and Mr. Sádecký as transported to a Dornbirn hospital. He died four days later, Wednesday, November 3. His family released a statement on November 5 about his death:
“Today we know that Boris had a mild inflammation of the heart muscle on the day of the collapse. So mild and insignificant that he himself did not even know that something was wrong with his heart. This cardiac inflammation probably caused his heart to stop working during the match. He received top-notch medical care the following days.”
https://thecovidblog.com/2021/11/11/...heart-attacks/

Hur många andra atleter/vanliga utövar sin sport/tränar med en hjärtinflammation från vaccinet de inte ens är medvetna om? Och som plötsligt får full utslag under en match eller hårdare fysisk ansträngning.
Senast redigerad av -GG 2021-11-13 kl. 11:43.
Citera
2021-11-18, 21:05
Medlem
Sqeptisks avatar
Den amerikanske evangelisten Franklin Grahams som tydligen har predikat om covid-injektionernas förträfflighet ligger nu på sjukhus med hjärtmuskelinflamation.
Citat:
Preacher and evangelist Franklin Graham was recently hospitalized for pericarditis, an inflammatory heart condition commonly associated with Wuhan coronavirus (Covid-19) “vaccination.” Roughly eight months ago, Graham was pushing covid shots on his Facebook account, claiming that “if Jesus were physically walking the earth now,” he would “be an advocate for vaccines.” https://www.naturalnews.com/2021-11-...-vaccines.html
Tänk att dom där gökarna alltid skall sätta sina egna ord i guds eller jesu namn
Citera
2021-11-29, 18:56
Medlem
-GGs avatar
En vaccin-kärring ligger nu död och kall från vaccinet:

Citat:
Margarita Zikou: 48-Year-Old Aspiring Greek Politician ‘Dies Suddenly’ From Heart Problems Months After Praising COVID Vaccines

Citat:
IOANNINA, GREECE – Margarita Zikou, a PASOK party member who ran for MP in 2015 has died suddenly at the age of 48. Multiple Greek news outlets report that Zikou died from a sudden heart attack last week after being rushed to hospital in Thessaloniki where she underwent unsuccessful emergency surgery on November 27th.

Zikou had shown her admiration for the COVID vaccines on multiple occasions, berating those who were hesitant and warning those who are not vaccinated that they will be forced to understand when they are sick why the vaccines are “our only weapon” to fight COVID-19.

https://thecovidworld.com/margarita-...ovid-vaccines/

Helt galet vad vaccinet går åt hjärtat. Det saknar motsvarighet!
Citera
2021-12-09, 10:39
Medlem
Sqeptisks avatar
Ytterligare en "vaxxist" som fått sin sista injektion:
Citat:
A very influential American vaccine proponent has died after suffering from "sudden cardiac arrest".
Washington Post editor Fred Hiatt suffered “sudden cardiac arrest on November 24” and did not regain consciousness. Hiatt had excelled in publishing editorials advocating forced vaccines, Big Tech censorship, hate speech laws, mass immigration, gun control, transgenderism and Critical Race Theory (CRT). https://freewestmedia.com/2021/12/08...heart-failure/
Citera
2021-12-09, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
En till synes frisk medelålders person som dör ett par dagar efter sprutan.

Sorry, men han räknas som död av vaccinet.

Är det inte en återkommande kritik bland vaccinskeptiker att statistiken avseende döda i covid-19 är felaktig för att man räknat alla som dött med smittan som döda av smittan?

Nu avser jag inte att inleda någon diskussion i den delen eller uttala mig om frågan men finner du det inte problematiskt att du nu gör exakt samma grundlösa antaganden som generellt lyfts fram för att kritisera hanteringen av covid-19?
Citera
2021-12-09, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Vet du hur många människor som dör varje dag?
Att förstora upp ett dödsfall är ganska skrämmande. Sprider oro o skräck så ofta det går…

Eller ja. Är man så rädd och paranoid att man gör allt för att bekräfta sin världsbild så är det kanske dags att läggas in på psyk.

Påståendet att frukt o grönsaker är farligt o friatider.se som källa. Ingen sund människa kan ta dig på allvar så jag tycker vi stänger ner tråden.

Jag håller med dig. Men varför var det inte OK att tillämpa samma logik på covid? Man har sagt från första början att siffrorna är överdrivna och alla registrerade dösdsfall är inte AV covid, utan MED.

Så jag är villig att acceptera och leva med att vaccinet har biverkninger och att siffrorna kan vara missvisande, men då förväntar jag mig att samma logik tillämpas på covid-offer. Kan någon pro-vaxx förklara denna skillnad i tankegången?
Citera
2021-12-09, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Denne nasty snubbe är jag genuint glad att vaccinet tog:

https://thecovidblog.com/2021/11/04/...rna-injection/

Läs gärna hela artikeln för att verkligen få känslan kring idiotens uttalanden och personlighet. Men nu död!

Man ser på ögonen att det är den typiska "upplysta" liberalen. Ögonen har en arrogant blick och han tror sig vara en moralisk och intellektuell übermensch. Bakom ögonen är han helt tom i huvudet.
Senast redigerad av larsjohansson 2021-12-09 kl. 13:21.
Citera
2021-12-16, 14:24
Medlem
Sqeptisks avatar
Vår allas Ulf "(vaccinet ger) fullt skydd mot viruset" Kristersson ser ut att även han ha fått sig en minnesbeta.

Ämnet avhandlas visserigen betydligt utförligare på annan plats i forumet, men tycker ändå att ett "hedersomnämnande" är på sin plats även i denna tråd. Vi alla hoppas naturligtvis att han kryar på sig till jul
Citera
2021-12-27, 22:19
Medlem
Sqeptisks avatar
Ny vaxxist som tagit sin sista påfyllnadsinjektion.
Citat:
New York Times Deputy editor Carlos Tejada suffered a fatal heart attack last week, just 24 hours after recieivng his third jab. According to Tejada’s own Instagram page, he was grateful to receive the mRNA/LNP booster while in Seoul, South Korea. Tejada originally received the Johnson & Johnson DNA/AAV COVID-19 vaccination in July 2021. Less than a day after receiving his Moderna booster on December 17th, Tejada died of a heart attack.

https://newspunch.com/ny-times-edito...etting-jabbed/
Börjar bli läskigt nu
Citera
2022-01-09, 13:30
Medlem
-GGs avatar
En släkting till mig som bor utomlands, som har kallat alla som protesterar för fascister, och har tryckt i sitt barn tre sprutor redan (!), sitter nu med grov föräldrar-ångest då ungen är inlagd på sjukhus med plötsliga hjärtproblem.

Jag har jävligt svårt att tycka synd om personen, däremot ungdomen som är fast med en så galen PK-vaccin nolla till förälder, den känner jag för. Barnets hälsa har egentligen varit dålig ända sedan första sprutan, och den fick alltså flera sprutor till. Ofattbart nog.
Citera
2022-01-11, 15:20
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Europaparlamentets talman, David Sassoli, har avlidit. Han ska ha drabbats av rubbningar i immunförsvaret, rapporterar flera medier. https://nyheter.swebbtv.se/eu-toppen...immunsystemet/
Hurvida vederbörande var en hängiven vaxxist förtäljer inte rapporteringen. Däremot rapporteras han ha varit en av de tongivande bakom eu:s "vaccinpass". Nåväl, nu har han i alla fall genomdrivit sitt sista vaccinpass. R.I.P.
Citera
2022-01-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
En till synes frisk medelålders person som dör ett par dagar efter sprutan.

Sorry, men han räknas som död av vaccinet.
Samtidighet innebär inte alltid kausalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in