• 8
  • 9
2021-11-04, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
verdriv inte. Hans trnare sa att stopp p bldningen och att det sg vrre ute.
Lkare har ven sytt ihop muskeln. Fint och snabbt reagerat av Lauritsen att hjlpa Max av planen.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2021-11-04 kl. 23:24.
2021-11-05, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Huruvida det blder eller inte har ingen direkt bring p hur den eventuella konsekvensen av skadan r. En sena blder exempelvis inte alls, blodkrl finns inte i senor. En ven eller eller artr kan man suturera
utan att bli borta ngn lngre tid. En rupturerad sena krver dock en tmligen lng frnvaro.

Du har inte lst medicin?

Nepp och det har du eller googla du bara? Citera inte mig ngot mer nu tills vi vet hur och var han blev skadad. Tack.
2021-11-05, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jag tror alla som fljer matchtrdarna senaste 2 ren knner till att det enda Pyssen lst i sitt liv r pantkvitton och telefonnumret till frdtjnst.

Fbk fan? kan inte placera ditt namn men bra att frlora mot tv bottenlag, pennan kicken snart.

Nr dom dessutom va guld favoriter.
2021-11-05, 05:41
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Lkare har ven sytt ihop muskeln. Fint och snabbt reagerat av Lauritsen att hjlpa Max av planen.

Jo, riktigt snyggt faktiskt.
2021-11-05, 08:46
Moderator
vfs avatar
Citat:
Jag tror alla som fljer matchtrdarna senaste 2 ren knner till att det enda Pyssen lst i sitt liv r pantkvitton och telefonnumret till frdtjnst.

Citat:
Nepp och det har du eller googla du bara? Citera inte mig ngot mer nu tills vi vet hur och var han blev skadad. Tack.

Har jobbat bde med ortopedi och allmnkirurgi, s google r inget fr mig.. Nu ska Friberg opereras s det var nog lite allvarligt.

Citat:
Fbk fan? kan inte placera ditt namn men bra att frlora mot tv bottenlag, pennan kicken snart.

Nr dom dessutom va guld favoriter.

Killen med koll.
2021-11-05, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Har jobbat bde med ortopedi och allmnkirurgi, s google r inget fr mig.. Nu ska Friberg opereras s det var nog lite allvarligt.

Killen med koll.

Jaja alla p fb tjnar 100k i mn och jobba som advokat/Eller dokter. Utgr bara efter vad hans trnare sa.
2021-11-05, 09:21
Medlem
lundaelevs avatar
Tycker det r riktigt synd att Leksand frlorade, hejar p Hv71 men blir ganska glad nr de gr bra fr klassiska bottenlag
2021-11-05, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Tycker det r riktigt synd att Leksand frlorade, hejar p Hv71 men blir ganska glad nr de gr bra fr klassiska bottenlag

Tack att du tycker vi r ett klassiskt topplag med andra ord
2021-11-05, 10:33
Medlem
Citat:

HAHA
2021-11-05, 22:18
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Frjestads supporterskara stod och skrek horungar till sina egna

Som jag lnge sagt, supportrar till sekten tillhr verkligen inte de smarta och dmjuka.
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in