Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-01, 01:18
  #277
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptionsverige
vf har vissa fått sitt paket

Ingen aning. Skitprodukter eller smutsig matolja.
För fan, köp apoteksmärken istället. Vi lever i 2024, inte 2014.
Citera
2024-03-01, 08:55
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Ingen aning. Skitprodukter eller smutsig matolja.
För fan, köp apoteksmärken istället. Vi lever i 2024, inte 2014.
Det du tror är apoteksmärken är inte apoteksmärken. Bara olika nivåer av hemma-labb.
Citera
2024-03-01, 10:21
  #279
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det du tror är apoteksmärken är inte apoteksmärken. Bara olika nivåer av hemma-labb.

Nej doktorn.
Citera
2024-03-01, 13:34
  #280
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Nej doktorn.

Måste va skönt att kunna köpa steroider direkt från doktorn.
Citera
2024-03-05, 16:28
  #281
Medlem
Kunglouie1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptionsverige
tja hur långt tid tog det? för ordern och komma? från att det skickades?

Jag fick det till slut. 3 veckor. Och då var det över julen.
Citera
2024-03-05, 20:59
  #282
Medlem
corruptionsveriges avatar
aha inte så konstigt då tack
Citera
2024-04-04, 20:18
  #283
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Har kaptenen skärpt till sig?
Citera
2024-04-18, 16:06
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
tror som dig, hade ett paket som inte kom fram på flera veckor och då undrade jag vad som hade hänt om det blivit skickat, fick som svar att det var skickat.
Gjorde samtidigt ett inlägg på HB och frågade om någon annan inte fått leverans, då jävlar tog det fart, fick mail direkt att det skickats nytt och att jag borde få det inom några dagar, 2 dagar senare hade jag grejerna.

Är rätt så säker att om jag inte hade skrivit det där inlägget så hade jag inte fått nya varor, tror som någon tidigare skrev att vissa shoppar gör selective scams och skriver man inte på något forum om det så ersätter dom inte produkterna.


Har gjort en beställning hos Kaptenen den 26/3 och har än inte fått några grejer. Har mailat honom för ett par veckor sedan ock då påstod han sig skickat varorna men återigen har inget kommit och nu svarar han dessutom inte på mina Mail. Så var uppmärksam.
Citera
2024-04-18, 16:08
  #285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Har kaptenen skärpt till sig?

Verkar inte så. Har inte fått mina grejer på 3 veckor än. Han svarade på mitt Mail en vecka efter o sa då att han skickat paketet. Än har inget dykt upp. Kommer mitt paket meddelar jag. Så lägg inga ordrar för de tar en enorm tid o man verkar inte få nåt.
Citera
2024-04-20, 15:04
  #286
Medlem
Onuzys avatar
Kaptenen är reko som person men har personliga problem emellanåt. Han har även haft oflyt med packare och lager som visat sig vara illojala pundare.

Kaptenen tjänar bra pengar på sin doping, så att blåsa folk på några vialer testo är inget han tjänar på. Dock behöver han en ny struktur i sin verksamhet, no doubt. Oljorna har det inte varit fel på sista två åren.
Citera
2024-04-24, 22:16
  #287
Medlem
Någon som fått sin beställning härifrån än?
Behöver PCT.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback