2021-11-08, 20:11
Medlem
LillTurkens avatar
Kaptenen har flytt landet. Det är hans jävla råttor som sköter affärerna. Skeppsråttor. Dom har order om att hålla skeppet flytande. Testo E som dom rear ut och dubblerar det man beställer. Det är ju ren matolja. Folk beställer och betalar. Men alla får inte det dom beställt och betalt för. Kanske lika bra det? Köra matolja i 3-4veckor för att upptäcka att det faktiskt är ren matolja. Men att vissa får skiten. Gör ju att det kommer några gröningar. För leveransen.

Inte en jävel ska stödja dessa as. Dom är slut.
Citera
2021-11-08, 21:47
Medlem
beställde därifrån i oktober typ 25.. då jag beställt därifrån tidigare tittade jag inte så noga. beställde o betala. inget paket kom. mailade och blev lovad extra testo och 2 burkar winnar. fortfarande inget paket. nu har vi haft mail kontakt igen och blivit lovad paket igen (senast fredag) med trippla testo vialer 😂😂😂🤣 asså.. kommer öppna vialen direkt och smaka. vet hur bra testo smakar så.
Citera
2021-11-08, 21:52
Bannlyst
Vem skickar en vial på analys?
Jag kan bidra med liten del av kakan för se vad de egentligen skickar ut.
Citera
2021-11-08, 22:22
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
beställde därifrån i oktober typ 25.. då jag beställt därifrån tidigare tittade jag inte så noga. beställde o betala. inget paket kom. mailade och blev lovad extra testo och 2 burkar winnar. fortfarande inget paket. nu har vi haft mail kontakt igen och blivit lovad paket igen (senast fredag) med trippla testo vialer 😂😂😂🤣 asså.. kommer öppna vialen direkt och smaka. vet hur bra testo smakar så.

Trippla vialer testo, skulle vilja se analys på dessa. Visst finns det vinstmarginal i aas-branschen men att skicka ut trippla orders som komp till alla kunder och det är rättdoserat ser jag som väldigt tveksamt.

Kaptenen var bra för längesedan, sen hade dem någon batch som gav flera människor infektioner. Sen kom dom på köl igen men nu verkar dem ha förlist.
Citera
2021-11-08, 22:35
Medlem
LillTurkens avatar
Någon som kanske sett mitt inlägg här ställer frågan till "Kapten" på HB: "Är det sant att ni kör ren matolja i era vialer? Dvs. ren matolja och ingenting annat."

Vad tror personen svaret kommer bli? Ett erkännande? Nja, så här svarar "Kapten": Det är lika sant som att din pappa och mamma är kusiner.

Som att "Kapten" skulle veta något om killens mamma och pappa?

Jävla svar. Men vet man vad det är för folk som jobbar med "Kapten" så förstår man varför han drar det här med kusingifte. Knullar ju mammor. DIN MAMMA ! KNULLARE ! "Kapten" tror han kan rövknulla sina kunder och att dom ska tycka om det. Bara skriva något snällt i mailet när folk klagar. Och folk går på det. Skickat för 3månader sedan. Det kommer snart. Posten tar bara lite tid just nu.

Nöjd kundgaranti. Blixtsnabba leveranser. Det är "Kapten" det.

Stod det inte i procent hur många av deras kunder som var nöjda förut? På deras hemsida?
Senast redigerad av LillTurken 2021-11-08 kl. 22:38.
Citera
2021-11-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Trippla vialer testo, skulle vilja se analys på dessa. Visst finns det vinstmarginal i aas-branschen men att skicka ut trippla orders som komp till alla kunder och det är rättdoserat ser jag som väldigt tveksamt.

Kaptenen var bra för längesedan, sen hade dem någon batch som gav flera människor infektioner. Sen kom dom på köl igen men nu verkar dem ha förlist.
Motsäger inte dig nu. Jag läste en kokare skriva i hb-chatten häromdagen, att det kostar ca 70 kr per vial test-e att tillverka. Råvara och tillverkning.

Kaptenen säljer 5-pack för 1700 kr (15% rabatt aktiv). 340 kr per vial.
Citera
2021-11-08, 22:40
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Motsäger inte dig nu. Jag läste en kokare skriva i hb-chatten häromdagen, att det kostar ca 70 kr per vial test-e att tillverka. Råvara och tillverkning.

Sen får du lägga till en massa andra utgifter, men ja ifall man tar hem saker själv och kokar så kostar det ca den summan. Men ifall man säljer storskalligt går inte den ekvationen ihop alls.
Citera
2021-11-08, 22:44
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy

Han jobbar inte ensam. Är flera som ska ha del av vinsten. Dom som svarar på mail är ingen av dom "Kapten". Den ena vet inte vad den andra skrivit. Så det kan bli rejält förvirrat. Hänt att någon erkänt att det inte skickats det som sagts ska ha skickats. Dom är ett par st som ska ha en del av dessa pengar.

Den riktiga Kaptenen stack utomlands redan i början av detta år. Han som nu ska fungera som Kapten ser ju ut som en Kapten kan man säga. Brukar väl vara enögda? Offrade sitt ena öga som guden Oden. I idiotens källa.
Senast redigerad av LillTurken 2021-11-08 kl. 22:50.
Citera
2021-11-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Han jobbar inte ensam. Är flera som ska ha del av vinsten. Dom som svarar på mail är ingen av dom "Kapten". Den ena vet inte vad den andra skrivit. Så det kan bli rejält förvirrat. Hänt att någon erkänt att det inte skickats det som sagts ska ha skickats. Dom är ett par st som ska ha en del av dessa pengar.
Självklart förstår jag det.

Det jag ville få fram med min post, är att de knappast går back (pengamässigt) på att köra den 'dubbla-mängden-test-E-vid-beställning'-erbjudandet. Som de hade i slutet av oktober.

Jag vet inte hur många kompensationsutskick de gör och hur många de skickat trippla mängder till.

Jag är med nyfiken att se hur den nyaste batch5-oljan är. Den som är tillverkad i slutet av oktober. Som skickats ut med 'dubbla-mängden-test-E-vid-beställning'-erbjudandet.
Citera
2021-11-08, 22:58
Medlem
Ge namnet på skojaren som driver H-B

Då blir det skoj.
Vet folk redan som är redo
Citera
2021-11-08, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staynow

Då blir det skoj.
Enligt rykten är det Mr Maxi
Senast redigerad av Grinding 2021-11-08 kl. 23:15.
Citera
2021-11-08, 23:20
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staynow

Då blir det skoj.

Vad ska admin göra?
Det är kaptenen som strular han är kvar på bm samma sak där.

Att folk fortfarande beställer därifrån när hans tråd är full med klagomål om uteblivna leveranser får dom nästan skylla sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in