Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-06, 16:25
  #13
Medlem
Duerfs avatar
Vad är mest sannolikt:

a) Swedbank vägrar avsluta ett konto "trots att han gjort allting rätt"
b) Han har betett sig på ett sådant sätt inne på kontoret att personalen inte vill hjälpa honom, speciellt när han börjar filma personalen.

Betänk att avsluta konton är ett rutinärende som banker gör hela tiden.
Citera
2021-11-06, 16:28
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inteallsmotvalls
När jag senast var på Swedbanks kontor så hörde jag en annan kund som ville avsluta sitt konto. De sade att standardprocessen är stt att den andra banken gör det åt honom, men att de kan göra det om han ville.

Troligtvis är detta bara en "Karen" som fått ett utbrott när den hört detta. Inget att se här.

har sett klippet.

De bankanställda är riktiga svin och feministkärringar och sen en syriansk lurig tjej som tror hone nånting för hon e chef.Precis som på seb så e syriantjejerna riktigt luriga och smarta.

De borde sparkas omgående.
__________________
Senast redigerad av Blatteman 2021-11-06 kl. 17:05.
Citera
2021-11-06, 16:42
  #15
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyber_zeke
Mitt sparkonto stängde de och konfiskerade mina pengar pga inaktivitet (jag ville ha lite ränta på ränta effekt på sparkapitalet). En jävla luffar bank helt enkelt. Bara det att det gamla riks mongot och stor tjuven Göran Persson sitter där, borde ju få vem som helst att dra öronen åt sig…

What? har inte rört mitt sparkonto sen 2017
Hur länge va du in där sist? 1998?
Citera
2021-11-06, 17:02
  #16
Medlem
StandardGreys avatar
När jag ringde runt för att leta ny bank för ett tag sedan verkade Swedbank helt ointresserade av att få nya kunder. Så det blev ett enkelt val.

Tror på en kombination av jobbig kund och livstrött bankpersonal i detta fall.
Citera
2021-11-06, 18:34
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
har sett klippet.

De bankanställda är riktiga svin och feministkärringar och sen en syriansk lurig tjej som tror hone nånting för hon e chef.Precis som på seb så e syriantjejerna riktigt luriga och smarta.

De borde sparkas omgående.

Länka det då så att man får se
Citera
2021-11-06, 18:42
  #18
Medlem
Homoaktivists avatar
Förmodligen ett fullt/hög/eller båda i kombo SD-troll som ville provocera.

Ligger ju ute exklusivt på en SD-blogg, så förmodligen riggat.
Citera
2021-11-06, 19:39
  #19
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inteallsmotvalls
När jag senast var på Swedbanks kontor så hörde jag en annan kund som ville avsluta sitt konto. De sade att standardprocessen är stt att den andra banken gör det åt honom, men att de kan göra det om han ville.

Troligtvis är detta bara en "Karen" som fått ett utbrott när den hört detta. Inget att se här.

Ja jag bytte nyligen från Handelsbanken -> Länsförsäkringar och stängde samtidigt ett inaktivt konto hos Danske. Det var inga problem och Länsförsäkringar skötte allt. Det är så det går till idag. Jag växlade inte ett ord med Handelsbanken/Danske.

Det här är så jävla uppblåst så det är inte sant.
Citera
2021-11-06, 19:54
  #20
Medlem
haft swedbank sen jag föddes, hur mycket jobb är det att byta?

Har hus/billån via swedbank
lönekontot är där osv
Citera
2021-11-06, 20:16
  #21
Medlem
LenaPauls avatar
Hehe världens dåligaste bank. Grattis ni som är kunder där maximal utdelning till aktie ägare, pengatvätt o ni blir blåsta på pengarna.

Endast idioter göra sig besvär. Tyvärr pga bank garanti är jag som skatte betalare med o betala denna korruption.
Citera
2021-11-06, 20:17
  #22
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
haft swedbank sen jag föddes, hur mycket jobb är det att byta?

Har hus/billån via swedbank
lönekontot är där osv
Du ger fullmakt till din nya bank dem hjälper dig fixa det utan problem.
Citera
2021-11-06, 20:20
  #23
Medlem
Kanske berodde på hans bemötande?
Citera
2021-11-06, 20:50
  #24
Medlem
cyber_zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
What? har inte rört mitt sparkonto sen 2017
Hur länge va du in där sist? 1998?

Vet faktiskt inte hur länge sedan jag var där. Fick ett brev hem om att de avslutat kontot. Inte ett pip om vart de skulle skicka pengarna. Ringde och mailade dem, och de sa att kontot var avslutat och jag var tvungen att komma dit om jag tvunget ville ha tillbaka mina pengar. Fick ta ledigt från jobb och sitta vänta innan jag fick audiens hos en stöddig flicksnärta. Jag sa att jag ville ha ut mina pengar i kontanter, men se det gick inte eftersom de var kontant lösa. Vad de kunde göra var att flytta pengarna till en annan bank, men det skulle kosta en smärre förmögenhet i överförings avgift. Det var väl ungefär där det slog över för mig och jag uttryckte vad jag tyckte om Swedbank. Efter det flyttade de pengarna utan avgifter till ett bank konto som jag hade i annan bank, de hade till och med uppgifterna till det kontot, så de kunde satt in pengarna där från början. Mina timmar som jag fick ta ledigt från jobb fick jag naturligtvis inte kompensation för. Än en gång: JÄVLA LUFFAR BANK!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in