• 1
  • 2
2021-11-20, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moviemaster
Hej alla som tror att ni har en idé om hur saker och ting bäst kan pulveriseras,

Jag har en vän som ska skriva en uppsats om kokainmissbruk. Snäll som jag är så tänkte jag be om hjälp av er experter på "hur det ekonomiska spillet ser ut för en kokainanvändare". Tänkte att så många som ändå drar ett streck lite då och då och får det levererat i påse som en "hård unit", eller som halvhackade småkulor borde väl ha lagt ut en tråd om hur man får det som finaste pulver? Själv hade jag många ideér med mortlar, rakblad, pressar mm. Tyvärr så var ingen tråd vettig nog att följa. Så målet med denna tråd är att (jag vill hjälpa min kompis som skriver en uppsats) och andra att luska ut det bästa sättet att få ut så mycket som möjligt av så lite som möjligt genom att snorta kokain genom näsan (de andra sätten lämnar jag åt de som provat).

Efter flera vetenskapliga försök (som inte kommer att redovisas) så dömer jag bort mortel pga bortfallet om man inte kontinuerligt hanterar stora mängder över 20g per gång. Blev själv besviken då detta kändes som det bästa sättet att pulverisera något sedan urminnes tider.

Många kompisar körde kreditkort, (funkar på krogen på toan) men har man tiden så är detta inte optimalt pga att mycket fastnar på kortet och skrapas av med fingret för att sedan förmodligen skrapas av mot tandköttet efter att näsan varit nere och sugit sitt.

Min egna lösning (för att hjälpa en vän i sina studier)
Efter att ha provat med olika mortlar och skålar, glas mosaik och fin lera insåg jag hur mycket som fastnar kvar i mortel och på stav så dog denna idé direkt.

Bästa lösningen hittills:/ Det ni köper kommer gissningsvis i en plastpåse för 1-5g. Dessa påsar är av varierande kvalitet (köp normalstarka påsar från nätet som säljer zip-påsar) och lägg över i en påse som är lite starkare. Ta baksidan på ett rakblad (ensidigt) och hacka upp stenen till mindre stenar med baksidan. När stenarna är minimala så börja släta ut dom med samma sida av rakbladet (baksidan med mjuk kant fortfarande utanpå påsen). Hacka, hacka, hacka - släta, släta, släta. Ta upp påsen (kolla efter hål i påsen) knäpp med fingrarna på påsen så att allt lägger sig ner. Fortsätt tills ni är nöjda.

Detta är sättet jag tror är bäst för att minimera förlusterna av centralstimulantia, men både jag och min vän är intresserade av andra sätt som är bättre och som minimerar spill.

Skriv gärna ner hur ni gör, tiden det tar och varför ni väljer just detta sätt.

(Om detta ämne är felplacerat eller inte hör hemma här så får mod gärna flytta, men jag tror att många kan vara intresserade av svar på denna frågeställning).

1 gram kostar 550kr dvs de är 10-12kr kvar på ditt kort. har man inte råd med de kanske man borde vända sig till tjack.
Bara o slicka i sig rester på kort o dylikt
Citera
2021-12-16, 20:02
Medlem
Jag kör med en "kryddgrinder" funkar bra

https://m.media-amazon.com/images/I/41Wh8wN80vL.jpg
Citera
2022-01-03, 01:16
Medlem
Vargpajs avatar
Ta en snusdosa och rulla fram och tillbaka över kristallerna, ger ett jämnt och fint pulver!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in