Varit i trubbel med kriminella tidigare? Typ kriminella kurder?
För ett ögonblick tändes hoppet i mina ögon vid tanke på en lönnfet gubbe som har en koppling till en person som nämns i tråden. Sedan slocknade hoppet igen. Ingen skulle väl nånsin komma på tanken att kidnappa den gapiga låtsaskrögaren.
Polisen måste ju haft häng på det här innan. Gripna på olika platser också.
Avlyssning eller någon som läckt?
Kanske redan skrivits i tråden men med tanke på att två av dom enligt media hade skyddad identitet så kanske det är dom som samarbetat med polisen? En sista hjälp för att sedan försvinna för gott…men då verkar det riktigt dumt. Sedan riktigt dumt att som person med skyddad identitet begå ett brott…de lär nog ha span på dem med skyddade identiteter om de börjar umgås i kriminella kretsar igen 😎
För ett ögonblick tändes hoppet i mina ögon vid tanke på en lönnfet gubbe som har en koppling till en person som nämns i tråden. Sedan slocknade hoppet igen. Ingen skulle väl nånsin komma på tanken att kidnappa den gapiga låtsaskrögaren.
Vem då? Det lär ju handla om MA och trubblet med S-bröderna.
Men lägg ner och släpp Jan-E. Tror du själv att han drar ut på krogen och firar med öl efter något sådant här? Se hans instagram om du tvekar.
Kan du ens läsa och förstå vad jag skriver din tröga jävel, och därför ber jag honom specifiera dessa obefintliga "rykten". Jag är själv så JÄVLA trött på folk som nämner Jan Emanuel som påtänkt brottsoffer. Ditt IQ-befriade anushål
Är du på riktigt? Du lever i en IG värld och har kanske lite dålig koll.
Vad skulle de råna Bianca på? En väska ?
Jag gissar på att de var någon av Sveriges rikaste de var ute efter typ
Lundberg Hult eller Persson eller om Schönberg bor kvar i Sverige eller han som startat och äger Max.
Andersson har ju haft jobbigt tidigare eller Jureskog
Finns hur många krogägare som helst.
Många rika finns det i de kvarteren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!