• 2
  • 3
2021-11-22, 16:19
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag undrar lite varför kvinnliga väktare nästan alltid är rätt så jävla snygga. Är det bara att jag tänder på kvinnor i uniform eller?

Hahaha. Jag skulle nog tänka mig lite stryk med faktiskt
Citera
2021-11-25, 13:44
Medlem
itsallalies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Varför är det alltid trasiga män och kvinnor som söker sig till väktare yrken främst på krogen? Att män söker sig dit kan man förstå att de vill utöva makt osv men tjejer? Fick höra av bekant att det rör sig det är trasiga tjejer med taskig uppväxt oftast daddyissues o vill få ut deras hat eller ilska som de har blivit utsatta för. Det är helt säkert att det finns psykisk störning som ligger bakom.

Vad tror ni?

Jag har noterat flera gånger där det alltid finns 1-2 kvinnliga vakter på krogen och när det händer det lilla minsta så är det de som blir tillkallade av sina manliga kollegor så att de kan passa på utöva våld och gripa för väldigt väldigt småsaker, och då kan man se på dessa kvinnliga vakters ansikten hur de går igång och njuter av att de egentligen får gripa och passa på utöva sin våld.

Typ det här som ett exempel där kille inte gör ens motstånd
https://youtu.be/1VdjIuxVxZo

I hur många jävla år ska folk alltid blanda ihop ordningsvakter och väktare?!

Helt jävla otroligt.

Jag har aldrig under mina 20+ år träffat någon som velat bli väktare, 9 av 10 blir det av en slump, när de väl sen söker det jobbet så vet 9 av 10 inte överhuvudtaget vad man gör som väktare.

Med ordningsvakter är det oftast en helt annan sak, och här hittar vi nog den största % som konstant föder sådana trådstarter. Och uppriktigt sagt så finns det en viss större del i detta yrke än väktare som kanske många gånger inte borde syssla med detta.

Så, är det trasiga människor som söker sig till yrket? Ja, garanterat, och de har sannerligen blivit fler - nöjer sig dessa då oftast med att jobba som väktare nattetid och släcka belysningar etc. pass in och ut? Nej. Varför? Jo, för man träffar sällan på någon i den sortens utsträckning så som en OV gör, och många av dessa söker just detta - konflikter och allt det där som konstant dyker upp i dessa frågeställningar.

Jag har sagt det förrut och gör det igen här;

Man måste vara lite sne i huvet (eller mycket som som sagt en viss % är) för att åta sig OV yrket.

Majoriteten av de OV jag träffat har den här "defekten" helt klart, inget snack om saken - även de som först börjat som väktare och sökt sig till att bli OV har man på mil sett att det skulle komma.

Senaste årtiondet så har det närmast exploderat med OV som är av invandrarbörd, deras mentalitet och sätt att göra saker på bidrar garanterat till en hel drös med knas som uppstår när de gör ett t.ex. ingripande.

Är då alla trasiga individer i uniform? Nej. Men många är dessvärre inte lämpliga för yrket.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in