• 1
  • 2
2021-12-06, 03:49
Medlem
Niguers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Typ en liten småsur Martin Timell sittandes i rättegången. Samma med Kapten klänning i samma sammanhang också han lite småsur. En rolig bild på Jean Claude Arnault som tar emot pris av Alice Bah kuhnke. Vad vill man förmedla med sådana här avatarer? Jag vet inte hur jag ska förklara, men jag dör av skratt varje gång jag ser dessa med tanke på historierna om dessa gubbar.
Den egentliga frågan är ju varför man inte har en avatar, vad vill man säga med det?
Jag gillar avatarer föreställande ansikten förvridna i lustiga miner. Gärna omänskliga ansikten, en användare här har en bild på en katt som flinar jättelustigt, skulle vilja ha den bilden men kan inte fråga i en tråd för det blir OT och ett pm känns för intimt.
Det är också väldigt stiligt att ha en kombination av anvädarnamn och avatar som passar, men jag kommer inte på något särskilt bra exempel just nu.

Sen har vi signaturer, man kan ju förmedla många olika bilder med länkar där, eller något kort och sinnrikt citat från en tänkare, eller någonting på utrikiska som får en att verka extra kultiverad och intelligent, då man tvingar andra nyfikna att goolga vad det betyder. De bästa signaturerna tycker jag är länkar som är titulerade på ett underfundigt sätt gentemot innehållet.
Senast redigerad av Niguer 2021-12-06 kl. 03:59.
Citera
2021-12-06, 04:04
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niguer
Den egentliga frågan är ju varför man inte har en avatar, vad vill man säga med det?
Jag gillar avatarer föreställande ansikten förvridna i lustiga miner. Gärna omänskliga ansikten, en användare här har en bild på en katt som flinar jättelustigt, skulle vilja ha den bilden men kan inte fråga i en tråd för det blir OT och ett pm känns för intimt.
Det är också väldigt stiligt att ha en kombination av anvädarnamn och avatar som passar, men jag kommer inte på något särskilt bra exempel just nu.

Sen har vi signaturer, man kan ju förmedla många olika bilder med länkar där, eller något kort och sinnrikt citat från en tänkare, eller någonting på utrikiska som får en att verka extra kultiverad och intelligent, då man tvingar andra nyfikna att goolga vad det betyder. De bästa signaturerna tycker jag är länkar som är titulerade på ett underfundigt sätt gentemot innehållet.
Den här tråden fick mig att skaffa en. Nu har jag aldrig haft roliga utan mer något som vittnar om något personligt hos mig.

Men det jag skulle säga är väl att du kan bildsöka. Alla andra kanske letar jättenoga efter något sällsynt men många gör nog inte det.
Citera
2021-12-06, 07:32
Medlem
Cancerogens avatar
Min har snyggast käkparti på den här planeten.
Citera
2021-12-06, 08:51
Medlem
Min har störst dildo. Är man filmintresserad så måste man veta vilken film den kommer ifrån.
Citera
2021-12-06, 08:54
Medlem
Vansterpartiets avatar
Det kryddar tillvaron på forumet.
Citera
2021-12-06, 09:00
Medlem
magpests avatar
För att ett gott skratt förlänger livet.
Citera
2021-12-06, 09:40
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Jag vill inte vara jobbig och störig, men jag är det bara.
Citera
2021-12-09, 02:40
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Typ en liten småsur Martin Timell sittandes i rättegången. Samma med Kapten klänning i samma sammanhang också han lite småsur. En rolig bild på Jean Claude Arnault som tar emot pris av Alice Bah kuhnke. Vad vill man förmedla med sådana här avatarer? Jag vet inte hur jag ska förklara, men jag dör av skratt varje gång jag ser dessa med tanke på historierna om dessa gubbar.

Vad snackar du om? LOL
Citera
2023-07-01, 04:24
Bannlyst
Ibland nån någon har en kändis som avatar så känns det lite som att man faktiskt skriver med personen som är på bilden. Har jag rätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in