Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-12-06, 17:01
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Gå till sömmerska för att hon ska virka blöjor till honom? Lever han på 1800-talet eller? Finns det verkligen sömmerskor/skräddare som syr upp blöjor till folk?
Vakna! Har du missat vilket land och tidevarv vi lever i? Tygblöjor har varit poppis (igen) i säkert 20 år och fick ännu ett uppsving med hipster-rörelsen (tänk låd-cykel, kappa och orange mössa) för tiotalet år sedan. Så, jo...
Citera
2021-12-06, 17:02
Medlem
Citat:
Gå till sömmerska för att hon ska virka blöjor till honom? Lever han på 1800-talet eller? Finns det verkligen sömmerskor/skräddare som syr upp blöjor till folk?
Tygblöjor är inne hos miljömedvetna
Citera
2021-12-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vakna! Har du missat vilket land och tidevarv vi lever i? Tygblöjor har varit poppis (igen) i säkert 20 år och fick ännu ett uppsving med hipster-rörelsen (tänk låd-cykel, kappa och orange mössa) för tiotalet år sedan. Så, jo...
Tygblöjor? Inte så hygieniskt. Är tanken att man ska skrapa bort allt bajs själv efteråt och tvätta blöjan?
Citera
2021-12-06, 17:04
Moderator
Citat:
Tygblöjor? Inte så hygieniskt. Är tanken att man ska skrapa bort allt bajs själv efteråt och tvätta blöjan?
Typ så. Inget konstigt eller äckligt egentligen, men det konstiga och äckliga i denna soppa är att han ville att barnen skulle få orgasm i dom.
Citera
2021-12-06, 17:06
Medlem
Citat:
Typ så. Inget konstigt eller äckligt egentligen, men det konstiga och äckliga i denna soppa är att han ville att barnen skulle få orgasm i dom.
Alltså ja jo jag är medveten om vad herrn hade tänkt att ha dom till men jag trodde tygblöjan dog ut på mitten av 1900-talet.
Citera
2021-12-06, 17:09
Moderator
Citat:
Alltså ja jo jag är medveten om vad herrn hade tänkt att ha dom till men jag trodde tygblöjan dog ut på mitten av 1900-talet.
ImseVimse startade 1988 och omsätter 30 miljoner, och det är bara ett företag. Namnet på sömmerskan står i domen och hon jobbar i Skåne, förstår jag det som. Inte på det företag jag nämnde nyss...
Citera
2021-12-06, 19:00
Avstängd
Niggerss avatar
Den där Morgan är pervers, fantisera om orgasm på 4 åringar.
Citera
2021-12-06, 19:15
Medlem
Låter som en kompis till Herkko Sipponen

https://www.google.com/url?sa=t&sour...wWUDh-aeQ83ro2
Citera
2021-12-06, 21:25
Medlem
GylleneUttern2s avatar
Tänkte direkt på Herkko när jag läste denna, även om det är en liten bit mellan Ronneby och Trelleborg. Men där hade jag fel då.
Citera
2021-12-06, 22:01
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Fanns det inte någon tråd om en dåre som påstod sig ha en "sexskola"?

Tror inte Herrkko är tillräckligt raffinerad för att hitta på detta. Trots att Kim Jung är hans pappa.

Någon som vet hur det är med Herrkko och hans kåta fru Lisa?
Citera
2021-12-07, 10:34
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Shit, här har vi en skruvad jävel. Undrar om han mest går igång på fantasierna (och att ofreda) eller om barn är i fara...?

För eller senare så tror jag tyvärr att barn kommer vara i fara.

Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Han har inte skadat några barn. Lite komiskt att SR visa bilder på barnblöjor.

Om han själv vill gå i blöjor är hans ensak.

Men man dra öronen till sej när någon vill ha tygblöjor i en handikappad vuxen , när sånt är gratis och dessutm vem vill hålla på blöjor 2021, dessutm vuxen blöjor..

Nu nämndes det ju dock att han nämnde om grova fantasier om övergrepp på barn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in