• 1
  • 2
2021-12-22, 12:57
Medlem
vonfnass avatar
Yes, det är samma skapare som till Friday the 13th-spelet, vilket oroar mig lite.
Jag tvivlar inte på att de kan lyckas göra ett kul spel, men de var tvugna att överge Friday the 13th-spelet efter strul med rättigheter, så jag hoppas att de lärt sig en läxa så att inte samma sak händer även med detta spelet.
Citera
2021-12-22, 13:31
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonfnas
Yes, det är samma skapare som till Friday the 13th-spelet, vilket oroar mig lite.
Jag tvivlar inte på att de kan lyckas göra ett kul spel, men de var tvugna att överge Friday the 13th-spelet efter strul med rättigheter, så jag hoppas att de lärt sig en läxa så att inte samma sak händer även med detta spelet.

Tycker mer om feelingen och kartorna i Friday 13th än dead by daylight som är mycket populärare. Personligen tycker jag det vore nice om de gjorde något ungefär likadant fast att man kan anpassa karaktärerna med decks och lite sånt och att mördaren inte ska vara lika OP som Jason var mot överlevarna.
Citera
2023-09-04, 16:27
Medlem
Crociatis avatar
Någon som spelat detta spel?
Citera
2023-09-04, 16:28
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crociati
Någon som spelat detta spel?

Nä tappade hypen helt när man insåg det är bara online coop och inget solo kampanj eller nåt..
Citera
2023-09-04, 16:42
Medlem
Crociatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nä tappade hypen helt när man insåg det är bara online coop och inget solo kampanj eller nåt..

ok, kollade klipp och olika streamar från spelet. Spelet är lite lik Dead By Daylight, fast det är fler mördare ( familjen ) och sen har vi 4 överlevare som ska ta sig ut. Mycket fler tools och hinder man ska ta sig igenom.

Lite tråkigt att det är samma maps/karta/plats eller finns det olika? Jag såg att man kan köra på dagen eller kvällen.
Citera
2023-09-05, 09:40
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crociati
ok, kollade klipp och olika streamar från spelet. Spelet är lite lik Dead By Daylight, fast det är fler mördare ( familjen ) och sen har vi 4 överlevare som ska ta sig ut. Mycket fler tools och hinder man ska ta sig igenom.

Lite tråkigt att det är samma maps/karta/plats eller finns det olika? Jag såg att man kan köra på dagen eller kvällen.

Ja precis och typ bara 3 kartor vad jag förstår så det är väl ett spel man kanske plockar upp en dag när det är på rea för 5 dollar eller nåt.. Lite synd hade gärna sett att spelet var som senaste resident evil spelen, det hade ju varit fett.
Citera
2024-06-27, 21:44
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hade ingen aning det ska komma ett chainsaw massacre spel men verkar som det är på G, Kane Hooder ska visst spela som Leatherface, första trailern är släppt visar inte speciellt mycket men lär väl komma mer snart..

https://www.youtube.com/watch?v=wAyQw3GT5GI

https://www.fangoria.com/original/ex...massacre-game/

https://gamerant.com/texas-chainsaw-...r-leatherface/

ingen som spelar detta nu? började förra veckan och har torskat rejält, roligaste jag spelat på många år! Synd att det droppar i antal spelare varje månad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in